ahmad
بازاریابیدیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی 15 مرحله ای رسانه های اجتماعی برای مشاغل

استراتژی بازاریابی مشاغل در رسانه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی 15 مرحله ای رسانه های اجتماعی برای مشاغل

استراتژی بازاریابی مشاغل
استراتژی بازاریابی مشاغل

 

استراتژی بازاریابی مشاغل در رسانه های اجتماعی

مشاغل زیادی به صورت موقت وارد بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شوند. آنها می دانند که باید کاری در مورد شبکه های اجتماعی انجام دهند ، اما در واقع نمی فهمند که چه کاری باید انجام دهند. برخی از شرکتها فقط به اعضای جوان کارمندان دسترسی به حسابهای اجتماعی شرکت دارند – صرفاً به دلیل جوان بودن ، بنابراین باید همه چیز را در مورد رسانه های اجتماعی بدانند.
با این حال ، ما به خوبی از یک استراتژی اجتماعی پست و امید گذشته ایم. همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند و حساب های اجتماعی کسب و کار را به روشی متفکرانه و سنجیده اداره کنند.
اگر این کار را نکنید ، خطری را که رقیبان شما را تهدید می کنند ، به خطر می اندازید و در نتیجه ، آنها جذب بازار می شوند و در معرض دید شما قرار می گیرند.

استراتژی بازاریابی مشاغل
با این حال شرکت ها نمی توانند شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرند. به گفته سفیر ، 71٪ از مشتریانی که تجربه خدمات رسانه های اجتماعی خوبی با یک مارک تجاری داشته اند ، احتمالاً آن را به دیگران توصیه می کنند. با این حال ، 96٪ از افرادی که به طور آنلاین در مورد مارک بحث می کنند ، از مشخصات آن مارک ها پیروی نمی کنند .
حتی اگر شگفتی های بازاریابی تأثیرگذار را بپذیرید ، باز هم باید خودتان برخی از حساب های اجتماعی را اداره کنید. غالباً هدف از اینفلوئنسر مارکتینگ هدایت بازدیدکنندگان به سایت های اجتماعی شماست. شما باید بازاریابی اینفلوئنسر را فقط گسترش استراتژی بازاریابی اجتماعی کسب و کار خود در نظر بگیرید.
در اینجا استراتژی بازاریابی 15 مرحله ای ما در شبکه های اجتماعی برای مشاغل در سال 2021 آورده شده است.
استراتژی بازاریابی 15 مرحله ای رسانه های اجتماعی برای مشاغل در سال 2021

 

1. اهداف مرتبط و واقع بینانه بازاریابی رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید

یکی از مهمترین مشکلاتی که بسیاری از مشاغل فعال در شبکه های اجتماعی با آن روبرو هستند این است که آنها هرگز وقت خود را برای تعیین اهداف مرتبط و واقع بینانه بازاریابی در شبکه های اجتماعی صرف نکرده اند. آنها می دانند که باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند ، اما نمی دانند چرا آنها در آنجا حضور دارند.
البته ، اهداف بازاریابی شما در شبکه های اجتماعی باید در کل برنامه ریزی کسب و کار شما باشد. در حالت ایده آل ، شما اهداف استراتژیک برای چگونگی پیشرفت کار خود تعیین کرده اید. اهداف بازاریابی شما در شبکه های اجتماعی باید اهداف اصلی شما را تکمیل کند.

مطمئن شوید که اهداف شما هوشمندانه هستند
اغلب اوقات ، افراد اهداف پشمالو تجاری را تعیین می کنند که اگر آنها را دقیق بررسی کنید معنای کمی دارند. به یاد داشته باشید ، شما فقط به خاطر آن اهداف ایجاد نمی کنید. شما در حال ساخت آنها هستید تا به شما کمک کنند مناسب ترین استراتژی شبکه های اجتماعی را برای تجارت خود طراحی کنید. بنابراین ، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که اهداف شما هوشمندانه هستند :

  • • خاص
    • قابل اندازه گیری
    • قابل دستیابی
    • مربوط
    • زمان محدود

هرچه اهداف شما دقیق تر باشد ، احتمال اینکه بتوانید آنها را برآورده کنید بیشتر است – و به همان اندازه مهم ، بدانید که در حال تحقق آنها هستید.
در حالی که می خواهید خود را به چالش بکشید ، ضروری است که اهداف واقعی و قابل دستیابی را تعیین کنید. شاید دوست داشته باشید یک میلیون فالوور فیس بوک داشته باشید ، اما بعید است در سال آینده برای اکثر استراتژی بازاریابی مشاغل ، حتی آنهایی که عملکرد فوق العاده خوبی دارند ، قابل دستیابی باشد.
در اینجاست که تعیین برخی محدودیت ها محتاطانه است. سعی نکنید در هر شبکه اجتماعی موفق شوید. تعداد بسیار زیادی وجود دارد ، و شما منابع خود را خیلی نازک گسترش می دهید. شما فقط باید در همان شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما وقت خود را صرف می کند عملکرد خوبی داشته باشید.
اهداف مناسب رسانه های اجتماعی که تجارت شما می تواند تعیین کند
اهداف شما برای تجارت شخصی خواهد بود و اهداف اصلی تجارت شما را تکمیل می کند. با این حال ، انواع معمول اهداف رسانه های اجتماعی که می توانید در نظر بگیرید (به سبک SMART مناسب ارائه می شود) عبارتند از:

  • • افزایش آگاهی از برند
    • دستیابی به یک مقدار فروش بالاتر
    • بهبود ROI شما
    • رانندگی مردم برای افزایش فروش در فروشگاه ها
    • طرفداران خود را رشد دهید

2. مرتبط ترین معیارهای خود را تعیین کنید

بسیاری از استراتژی بازاریابی مشاغل ، حضور اجتماعی ایجاد می کنند و وقت و منابع دیگری را صرف استفاده از حساب های اجتماعی خود می کنند ، بدون اینکه هرگز تأیید کنند که آیا موفقیتی می بینند یا نه.
متأسفانه ، تجزیه و تحلیل اجتماعی می تواند یک منطقه خاکستری باشد زیرا برای هر مشاغل یکسان نیست. یک بار دیگر ، مرتبط ترین معیارهای اجتماعی شما مربوط به اهدافی است که خودتان تعیین کرده اید. Influencer Marketing Hub یک کتاب الکترونیکی رایگان برای کمک به شما در اینجا نوشته است – نحوه اندازه گیری بازگشت سرمایه بازاریابی .
با اندازه گیری آسان باطل ، مانند تعداد فالوئرهای شخصی ، مجذوب شما نمی شود. ما قبلاً در مورد اینکه چرا خرید فالوور اینستاگرام واقعا ایده بدی است نوشتیم . وجود فالوورهای جعلی در هر شبکه اجتماعی به این معنی است که اعداد دنبال کننده از ارزش کمی به عنوان معیار برخوردار هستند.
در حالت ایده آل ، شما باید به اهداف بازاریابی که در بالا تعیین کرده اید نگاه کنید و تعیین کنید که کدام معیارها پاسخ شما را در مورد دستیابی به آن هدف ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر هدفی دارید که هدف آن افزایش آگاهی از برند شما است ، پس Post Reach یک آمار مرتبط است. این به شما خواهد گفت که محتوای شما تا چه اندازه در کانال های اجتماعی گسترش می یابد.
اگر اهداف شما بیشتر مبتنی بر فروش است یا می خواهید مردم را به انجام اقدامی خاص سوق دهید ، باید تعداد کلیک ها را مورد توجه قرار دهید. پیگیری کلیک ها در هر کمپین به شما نشان می دهد که چه چیزی افراد را به سمت خرید سوق می دهد یا آنچه را که از آنها می خواهید ، انجام می دهد.
شما بیشترین علاقه را به پست های خود خواهید داشت. این نشان می دهد که افراد چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند و اینکه آیا با آنها طنین انداز است.

3. به عنوان مخاطب رسانه های اجتماعی خود تصمیم بگیرید چه کسی را می خواهید

یکی از رایج ترین اشتباهات شرکت ها در شبکه های اجتماعی این است که فکر می کنیم همه پیروان برای آنها خوب هستند. دلیل خوبی وجود دارد که کارشناسان از اعداد دنباله متریک استفاده می کنند و آنها را معیارهای باطل می نامند . داشتن کسی به عنوان یک پیرو نکته کمی وجود دارد مگر اینکه احتمالاً علاقه مند به محتوایی باشد که شما به اشتراک می گذارید.
این احتمالاً بزرگترین مشکل خرید فالوورهای جعلی است. همانطور که در 8 دلیل برای خرید فالوور اینستاگرام نوشتیم ، فالوورهای جعلی با حساب شما ارتباط برقرار نمی کنند. بعضی از آنها اصلاً واقعی نیستند ، فقط ربات هستند. آنها مطمئنا مشتری های آینده نخواهند ساخت. این افراد چه حساب های واقعی و چه جعلی باشند ، هیچ هزینه ای برای محصولات شما خرج نخواهند کرد. آنها افراد را به شما ارجاع نخواهند داد. آنها برای شما اصلاً ارزشی ندارند.
به اهدافی که در مرحله 1 تعیین کرده اید نگاهی بیندازید. داشتن فالوورهای شبکه های اجتماعی که نمی توانند به شما کمک کنند تا در جهت رسیدن به اهداف خود کار کنید بسیار کم است. در بیشتر شرایط ، شما می خواهید دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی شما از یک نوع مشابه با مشتریان مورد نظر شما باشند.
به عنوان مثال ، اگر راه پله هایی را به صاحبان خانه هایی که می خواهند در خانه هایشان متحرک باشند بفروشید ، تلاش برای جذب مخاطبان جوان رسانه های اجتماعی از افرادی که یا پدر و مادرشان را اجاره می کنند یا هنوز زندگی می کنند ، چیز کمی است. به همین ترتیب ، اگر شما آرایش و سایر روش های زیبایی را بفروشید ، هدف کمی برای هدف قرار دادن بازیکنان فوتبال و طرفداران آنها وجود دارد.
این امر به ویژه درصورت فروش محصولات به بازار متمایز از نظر جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است. در این صورت ، شما نمی خواهید پیروان زیادی از مناطق و کشورهایی داشته باشید که مردم نمی توانند محصولات شما را خریداری کنند.

4. مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را درک کنید

همه مخاطبان شبکه های اجتماعی یکسان نیستند. انواع مختلف مردم به روش های مختلفی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اگر می خواهید اهداف خود را برآورده کنید ، باید از همان شبکه های رسانه های اجتماعی همان مخاطبان خود استفاده کنید. به همین ترتیب ، اگر قصد دارید به اینفلوئنسر مارکتینگ بپردازید ، باید اطمینان حاصل کنید که تأثیرگذارانی را جذب می کنید که مخاطبان آنها با بازار هدف شما مطابقت دارد.
ممکن است شما یک مدیر میانسال باشید که از فیس بوک استفاده می کند. با این حال ، اگر شخصاً با بازار هدف تجارت خود مطابقت ندارید ، نمی توانید به طور خودکار تصور کنید که مشتریان شما نیز وقت خود را در فیس بوک سپری خواهند کرد. مطمئناً ، ممکن است ماهانه 2.27 میلیارد کاربر فعال فیس بوک در Q3 2018 وجود داشته باشد ، اما اگر یک جمعیت دموگرافیک جوان را هدف قرار دهید ، به احتمال زیاد در Snapchat یا Instagram به آنها دسترسی خواهید داشت. با این حال ، اگر مشاغل شما افراد 25 تا 34 ساله را هدف قرار دهد ، آنها 29.7٪ از کاربران فیس بوک را تشکیل می دهند و متداول ترین جمعیت سنی آنها هستند.

استراتژی بازاریابی مشاغل

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی

به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی خود که قبلاً تعیین کرده اید ، نگاه کنید. کدام کانال های اجتماعی به شما کمک می کنند تا به اهداف خود برسید؟
برای موفقیت در انجام این کار ، باید درک درستی از مشتری خود داشته باشید. اگر تاکنون برای مشتریان ایده آل خود شخصیت طراحی کرده اید ، زمان آن است که آنها را از بین ببرید. مشتریان شما چه شکلی هستند و چگونه وقت خود را در اینترنت می گذرانند؟

هرچه بهتر بتوانید اطلاعات جمعیتی و روانشناسی بازار هدف خود را درک کنید ، در دسترسی به آنها در کانال های اجتماعی خود بهتر خواهید بود.

5. شبکه های اجتماعی مناسب رسانه را برای مخاطبان خود انتخاب کنید

برخی از افراد نگرانند که چگونه می خواهند وقت و انرژی لازم را برای کار با حساب در هر شبکه اجتماعی پیدا کنند. در بیشتر موارد نیازی به این کار نیست. شما به سادگی باید شبکه های اجتماعی مناسبی برای تجارت خود پیدا کنید. شما می خواهید شبکه های اجتماعی را که مخاطبان مورد نظر شما در آنها وقت می گذرانند کشف کنید.
شاید لازم باشد ابتدا تحقیق کنید تا دریابید که مخاطب مورد نظر شما در کجا معلق است. این کار نباید خیلی دشوار باشد ، مخصوصاً اگر مشتری های خود را می شناسید. اگر این را قبلاً درک نکرده اید ، می توانید از آنها س surveyال کنید و از آنها حسابهای اجتماعی ترجیحی خود را بخواهید.
می توانید از شبکه مورد علاقه مخاطبان خود شروع کرده و سپس در سایر مواردی که تعداد کافی کافی حساب های فعال اجتماعی کار می کنند ، گسترش دهید. با این وجود معمولاً نیازی به رفتن بیش از سه تا پنج شبکه اجتماعی نیست.
ما در اینجا تعریف گسترده ای از شبکه های اجتماعی ارائه می دهیم. بدیهی است که موارد مشهوری مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر را نیز در نظر می گیرید. اگر مخاطبان هدف شما از تعداد زیادی از آنها استفاده کنند ، می توانید به سیستم عامل های ویدیویی مانند YouTube و TikTok نیز نگاه کنید. در برخی موارد ، برنامه های پخش مستقیم مانند Twitch یا Mixer نیز می توانند برای مخاطبان شما مناسب باشند.
Pew Research داده های ارزشمندی را در مورد استفاده از سیستم عامل های مختلف آنلاین توسط گروه های جمعیتی (برای بزرگسالان ایالات متحده) جمع آوری کرده است که ممکن است برای تصمیم گیری در مورد بهترین شبکه های رسانه های اجتماعی برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد.
وقت خود را در شبکه های اجتماعی تلف نکنید که مخاطبان شما از آن استفاده نمی کنند.

رسانه های اجتماعی در سال 2021 برای مشاغل

اگر نسبت کافی مخاطبان هدف شما را در یک شبکه اجتماعی می گذرانند ، استراتژی بازاریابی مشاغل شما هم می خواهید در آنجا باشید. اگر آنها علاقه کمی به یک سیستم عامل دارند ، می توانید آن را از دست بدهید و وقت و منابع خود را در آنجا هدر ندهید.
عامل دیگری وجود دارد که باید برای سهولت زندگی خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از مشاغل استفاده از نوعی از بستر بازاریابی شبکه های اجتماعی آسان تر است که به آنها کمک می کند پست ها را در یک مکان به صورت عمده تنظیم کنند. بنابراین ممکن است ترجیح دهید شبکه های اجتماعی مورد استفاده خود را با شبکه مورد نظر پلتفرم بازاریابی رسانه های اجتماعی خود هماهنگ کنید. این مورد شاید برای سیستم عامل های اشتراک ویدیو ، مانند YouTube ، که از فیدهای محتوا استفاده نمی کنند و بیشتر در کانال های محتوایی کار می کنند و سیستم عامل های پخش مستقیم مانند Twitch ، که در آن شما به طور موثر یک کانال زنده را اداره می کنید ، کمتر مورد توجه باشد.
همچنین ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا می خواهید یک حساب کاربری گسترده در یک شرکت اجتماعی داشته باشید یا چندین حساب کاربری می خواهید که هرکدام مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند. به عنوان مثال ، ممکن است چندین حساب توییتر داشته باشید که هرکدام تمرکز مشخصی دارند. اگر منابع کافی دارید ، می توانید چندین کانال YouTube نیز راه اندازی کنید که هرکدام مخاطبان خاص خود را دارند.

6. نحوه برخورد رقبا با رسانه های اجتماعی را بررسی کنید

اکثر شرکت ها به طور جداگانه فعالیت نمی کنند. شما معمولاً رقبایی خواهید داشت که یک استراتژی اجتماعی را نیز اجرا می کنند. قطعاً باید بدانید که آنها چه کاری انجام می دهند. تمرکز آنها چیست؟ آنها چه کسی را هدف قرار می دهند؟ آنها سعی در تسلط بر کدام عبارات کلیدی دارند؟
شما می توانید به سرعت تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید تا به شما در درک بهتر نقاط قوت و ضعف آنها کمک کند. این باید درک بهتری از انتظارات مشتریان بالقوه از مشاغل صنعت شما داشته باشد. استراتژی بازاریابی مشاغل
شما ممکن است مناطق اجتماعی ضعیف رقبا را دریابید و بتوانید از شکاف ها استفاده کنید. به عنوان مثال ، ممکن است یکی از رقبای شما در توییتر تأثیرگذار باشد ، اما علی رغم اینکه بازار هدف شما از آن شبکه استفاده می کند ، حضور فیس بوکی ضعیفی دارد. در این صورت ، ممکن است به شما پول بدهد تا منابع بیشتری را در فیس بوک قرار دهید تا اینکه سر در توییتر رقابت کنید.

شما می توانید از ابزاری مانند Buzzsumo برای جاسوسی از رقبای خود و کشف موفق ترین محتوای اجتماعی آنها استفاده کنید. هنگامی که دانستید چه نوع محتوایی برای آنها در کدام شبکه های اجتماعی طنین انداز است ، می توانید مطالب مشابه ، اما بهتر ، تولید و به اشتراک بگذارید.

7. انواع محتوایی را که قصد دارید به اشتراک بگذارید برنامه ریزی کنید

مطمئناً برای موفقیت در شبکه های اجتماعی ، به محتوای با کیفیت بالا برای اشتراک نیاز دارید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مشاغل انجام می دهند ، به اشتراک گذاشتن مطالب تبلیغاتی بیش از حد است. بخاطر بسپارید ، شبکه های اجتماعی به گونه ای اجتماعی طراحی شده اند – که هرگز قصد نداشته اند به عنوان بازاری برای فروش محصولات خود باشند.
بنابراین ، شما باید محتوایی را که از نظر اجتماعی به اشتراک می گذارید متعادل کنید ، تا مخلوطی از مطالب آموزنده و سرگرم کننده باشد ، و درصد کمی از مواد تبلیغاتی به آن اضافه می شود. همچنین باید مطالب افراد دیگر را پسندیده و به اشتراک بگذارید.
این احتمالاً مهمترین دلیلی است که اکثر افراد تأثیرگذار این وضعیت را کسب می کنند. آنها مخاطبان خود را به خوبی می شناسند و محتوای کاملی را برای علاقه مندی پیروان خود ایجاد می کنند. به عنوان یک برند ، شما نیز باید همان کار را انجام دهید.
اگر قبلاً اهداف خود را تعیین کرده اید و کشف کرده اید که چه عواملی برای رقابت شما مفید است (و چه عواملی مثر نیست) ، باید یک ایده منطقی درباره نوع محتوایی که در بین مخاطبان شما طنین انداز است داشته باشید. ایجاد محتوا برای انواع دیگر از افراد که هرگز به شما در رسیدن به اهداف خود کمک نمی کنند بسیار کم است.
درمورد آنچه می توانید تولید کنید واقع بین باشید

استراتژی بازاریابی مشاغل در رسانه های اجتماعی در سال 2021

شما باید محدودیت هایی را که هنگام ایجاد محتوا با آن روبرو هستید درک کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید یک کانال عالی YouTube اجرا کنید ، اما اگر تجهیزات ، افراد ، دانش و زمان لازم برای ایجاد فیلم های با کیفیت بالا را ندارید ، پایین آمدن از این مسیر بی معنی است. شما یک کانال YouTube با فقط یک یا دو فیلم ضبط ضعیف از سر صحبت نمی خواهید.
به همین ترتیب ، اگر کسی که با ارائه آن در جلوی دوربین در یک پخش زنده راحت باشد ، برنامه ریزی برای ایجاد جریان های ویدئویی زنده ارزش کمی دارد.
شما باید نوع محتوایی را که مخاطبان هدف شما بیشتر از همه لذت می برند با موادی که احساس می کنید مجهزترین و راحت ترین آنها را دارید بسازید.
سلیقه شخصی خود را با مخاطب هدف خود مخلوط نکنید استراتژی بازاریابی مشاغل
این احتمال وجود دارد که شما یا شخصی که حساب اجتماعی تجارت شما را اداره می کند ، حساب های شخصی شخصی را نیز اجرا کنید. شما باید بین این دو نوع حساب تفاوت قائل شوید. فقط به این دلیل که دوست دارید نوع خاصی از پست را در حساب های خود ایجاد کنید ، به این معنی نیست که آن پست ها در حساب های شرکت کار خواهند کرد.
شما احتمالاً درمورد مواردی که به شما علاقه دارند پست می گذارید. با این حال ، هنگام کار با حساب کسب و کار ، باید فقط به سلیقه مخاطبان هدف خود فکر کنید. شما می خواهید پست هایی ارسال کنید که آنها را مورد علاقه ، سرگرمی و آموزش قرار دهد.
احتمالاً باید موضوعات تخصصی خود را یادداشت کنید. این مورد به ویژه هنگامی که محتوا را تنظیم می کنید بسیار مهم است. به عنوان مثال ، شما حتی باید توییت هایی را که بازتوییت می کنید به مطالب مربوط به موضوعات خاص خود محدود کنید.

8. قبل از ایجاد و تبلیغ محتوا ، حسابهای خود را به درستی تنظیم کنید

بسیار مهم است که حسابهای خود را به درستی تنظیم کنید. شما می خواهید یک نگاه بصری ثابت در همه کانال های اجتماعی خود داشته باشید. از رنگ ها ، نشان ها و گرافیک های صحیح در هر شبکه استفاده کنید.
هیچ یک از املاک و مستغلات اجتماعی خود را هدر ندهید. وقت بگذارید و اطلاعات زندگی نامه و مشخصات خود را به طور کامل پر کنید. مطمئن شوید که به مکان های مربوطه لینک می دهید ، حتی ممکن است برای افرادی که از حساب های اجتماعی شما کلیک می کنند ، صفحات فرود مشخصی را در وب سایت خود ایجاد کنید.
ارزش دارد که وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر را در بیوگرافی و پروفایل های خود با بهترین وضوح برای شبکه اجتماعی بارگذاری کرده اید. ما این اندازه های بهینه را در پست خود ، بهترین اندازه های تصویر برای رسانه های اجتماعی – راهنمای نهایی برای بازاریابان ، قرار داده ایم .
هنگام راه اندازی هر حساب ، مخاطب مورد نظر خود را در نظر داشته باشید. براساس آنچه در بیو یا نمایه خود نشان می دهید ، از خود س Askال کنید که آیا صفحه شما به این افراد علاقه مند خواهد شد؟

9. بهترین زمان ها را برای ارسال و تنظیم تقویم محتوا تعیین کنید

در حالی که می توانید همه پست های اجتماعی خود را به صورت دستی انجام دهید ، این کار ناکارآمد است و ممکن است به بهترین نتیجه نرسد. بیشتر شبکه های اجتماعی اکنون از نوعی الگوریتم برای فیلتر کردن نتایجی که به مردم می دهند استفاده می کنند. این بدان معنی است که اگر در زمان دیگری با مخاطب آنلاین خود پست ارسال کنید ، ممکن است آنها هرگز محتوای شما را نبینند.
در حالت ایده آل ، شما می خواهید از یکی از ابزارهای برنامه ریزی اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید همزمان چندین پست را تنظیم و سازماندهی کنید. ما بسیاری از سیستم عامل های بازاریابی شبکه های اجتماعی را بررسی کرده ایم . مطمئناً متوجه خواهید شد که حداقل یکی از این موارد زندگی شما را آسان می کند.

 

مشاغل 2021
مشاغل 2021

نظرات مختلفی در مورد تعداد پست هایی که باید هر روز در هر شبکه ارسال کنید و بهترین زمان برای ارسال آنها وجود دارد. ما قبلاً پست هایی نوشتیم که بهترین زمان ها را برای ارسال در اینستاگرام ، فیس بوک و TikTok ارائه می دهد .

10. محتوای مناسبی برای اشتراک گذاری با دنبال کنندگان خود ایجاد کنید

چهار سوال وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوا از خود بپرسید:

  • 1.
    • تعداد کاراکتر بهینه در هر کانال رسانه اجتماعی چقدر است؟
    • تعداد هشتگ های پیام در هر کانال اجتماعی چقدر است؟
    • آیا باید از پیام کوتاه در پیام های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنم؟
    • بهترین نوع محتوا برای هر کانال کدام است؟

اهمیت تصاویر و فیلم ها را فراموش نکنید. محتوای بصری بیش از 40 برابر بیشتر از انواع دیگر محتوا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. طی چند سال گذشته اینستاگرام به سرعت از اهمیت برخوردار شده و از تمرکز بصری چشمگیری برخوردار است. مارک های برتر در اینستاگرام میزان تعامل هر فالوور را 4.21 درصد اعلام می کنند . این 58 برابر در فیس بوک و 120 برابر در توییتر است.
به نظر می رسد هر ساله محبوبیت محتوای ویدیویی نیز افزایش می یابد. براساس YouTube ، هر ساله مصرف ویدیوی موبایل 100٪ رشد می کند . 64٪ از مشتریان می گویند پس از تماشای ویدیویی درباره آن ، احتمال خرید آنلاین محصول بیشتر است.
محتوای خود را برای هر شبکه اجتماعی سفارشی کنید
مهم است که به یاد داشته باشید که هر کانال اجتماعی یکسان نیست. در حالت ایده آل ، شما باید محتوای خود را برای هر شبکه سفارشی کنید.
توییتر
توییتر با محدودیت خودخواسته همراه است – شما نمی توانید بیش از 280 کاراکتر را در یک توییت بنویسید. بنابراین پیام شما باید کوتاه و دقیق باشد. می توانید پیوندها را در توییت ها و هشتگ ها بگنجانید (اما بیش از 1 یا 2). تویت های دارای عکس عملکرد بسیار بهتری نسبت به آنهایی که فاقد آن هستند ، دارند.
فیس بوک
پست های فیس بوک می تواند طولانی تر از توییت ها باشد ، اما آنها را بیش از حد مجاز نکنید. مردم می توانند به راحتی توسط دیواری از متن خاموش شوند. همیشه بهتر است که برخی از نظرات شخصی را وارد کنید ، حتی اگر به سادگی محتوای تنظیم شده را به اشتراک بگذارید. فیلم های کوتاه در فیس بوک عملکرد خوبی دارند. با هر پست فیس بوک یک تصویر یا فیلم اضافه کنید ، اما آنها را به متن خود مرتبط کنید. پست های پیوند اغلب در فیس بوک عملکرد خوبی دارند
اینستاگرام
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است ، بنابراین شما باید عکس های جالب ، مرتبط و فیلم های کوتاه را به اشتراک بگذارید. می توانید اینها را برای گفتن یک Story ترکیب کنید ، این مزیت این است که در بالای خبرهای افراد قرار بگیرید ، نه اینکه در پست های معمولی گم شوید.
Pinterest
Pinterest همچنین بسیار متمرکز بر تصویر است. در واقع ، مردم تصاویر را روی تابلوهای مضمون پین می کنند. بنابراین شما باید محتوای Pinterest خود را حول یک تصویر قابل مشاهده متمرکز کنید. Pinterest می تواند برای نمایش خلاقانه محصولات کاملا مناسب باشد ، به خصوص اگر مخاطبان عمدتاً زنانه داشته باشید.
LinkedIn
LinkedIn یک شبکه حرفه ای است ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تمام پست هایی که در آنجا به اشتراک می گذارید برای چنین مخاطبانی مناسب هستند. افراد معمولاً امیدوارند که بتوانند خود را آموزش دهند ، خصوصاً هر چیزی که می تواند به پیشرفت شغلی آنها کمک کند ، در LinkedIn پست می خوانند.

11. کانال های اجتماعی خود را ارتقا دهید

اگرچه در نهایت محتوای خوب کانال های اجتماعی شما را به فروش می رساند ، اما هنوز هم باید پیروان اولیه خود را بدست آورید. قبل از اینکه دیگران بخواهند شما را دنبال کنند باید کانال های شما را پیدا کنند.
شما می توانید کانال های خود را به روش های مختلف تبلیغ کنید ، برخی بسیار قابل مشاهده ، برخی دیگر با ظرافت بیشتری.
برای مثال باید دکمه هایی را برای همه حساب های صوتی خود در مکان های مختلف وب سایت خود – در صفحه اصلی ، در پاورقی ، در صفحه درباره و ارتباطات قرار دهید. اگر لیست ایمیل دارید ، باید در هر ایمیل و خبرنامه ای که ارسال می کنید ، به کانالهای اجتماعی خود مراجعه کنید. به راحتی می توانید دکمه هایی را در پایین هر ایمیل به کانال های اجتماعی خود اضافه کنید.
البته می توانید کانال های اجتماعی خود را به صورت آفلاین نیز تبلیغ کنید. آنها را در تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه و تبلیغات مربوط به مدارس قدیمی قرار دهید.
بسیاری از شرکت ها کانال های اجتماعی خود را متقابل تبلیغ می کنند. به عنوان مثال ، می توانید توییت هایی برای تبلیغ کانال YouTube خود ایجاد کنید. ممکن است متوجه شوید که بیشتر کانال های YouTube سایر حساب های اجتماعی مالک کانال را در صفحه نمایه خود لیست می کنند.
حتی می توانید برای ایجاد شناخت برند و افزایش پیروان اجتماعی خود ، تبلیغات خود را در کانال های اجتماعی خود با مخاطبان بسیار هدفمند انجام دهید.

12. با مخاطبان خود درگیر شوید

افراد فقط برای خواندن ، مشاهده یا تماشای محتوا به شبکه های اجتماعی نمی روند. آنها برای تعامل با افراد دیگر و اجتماعی بودن به اینترنت می روند. مشاغل موفق فقط برای مخاطبان اجتماعی خود پخش نمی کنند. آنها نیز با آنها درگیر می شوند.
به همین دلیل است که شما نباید سعی کنید همه شبکه های اجتماعی را تحت پوشش خود قرار دهید مگر اینکه بازار هدف بسیار متنوعی داشته باشید و ارتشی از پرسنل این کار را داشته باشید. با تمرکز توجه خود بر روی شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما در آن مکرر است ، می توانید از منابع خود به طور کارآمد استفاده کنید.
برخی از شرکت ها ایجاد هشتگ های سفارشی را بسیار مفید دانسته اند. اینها نه تنها می توانند بحث و تبادل نظر را تشویق کنند ، بلکه جستجوی پستهایی را که به تجارت شما ارجاع می دهند آسان می کنند.
در حالت ایده آل ، شما باید به تمام موارد اجتماعی مربوط به تجارت خود پاسخ دهید و نشان دهید که مراقبت از مشتری برای شما در اولویت است.

13. برای تقویت مخاطبان ، تبلیغات پرداخت شده را در نظر بگیرید

اکثر شبکه های اجتماعی به شما امکان خرید نوعی تبلیغات پولی را می دهند. بیشترین این امکان را برای شما فراهم می کند تا تبلیغات خود را از نظر جمعیتی هدف قرار دهید و این تبلیغات را فقط برای مخاطبان مورد نظر خود مشاهده کنید.
تبلیغات پولی به شما امکان می دهد به مخاطبان مرتبطی که در حال حاضر به آنها وصل نیستید دسترسی پیدا کنید. می توانید از تبلیغات برای ایجاد شناخت برند ، تبلیغ پست ها / فیلم های خاص یا حتی برای فروش محصولات استفاده کنید.

14. برای گسترده تر کردن دسترسی خود ، در نظر بگیرید که با اینفلوئنسرها کار کنید

استراتژی بازاریابی مشاغل

بدیهی است که ما مزایای کار با اینفلوئنسرها و مشارکت در بازاریابی تأثیرگذار را درک می کنیم. اگر اینفلوئنسرهای مناسب را انتخاب کنید ، این فرصت را دارید که به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی پیدا کنید ، که امیدوارم به کسب و کار شما و محصولات آن علاقه مند شوند.
اینفلوئنسرها قبلاً در هنر استراتژی بازاریابی مشاغل در شبکه های اجتماعی تسلط یافته اند – این نقطه قوت آنها است. آنها شهرت بالایی در اینترنت پیدا کرده اند و تعداد زیادی پیرو مشتاق و علاقه مند دارند.
شما ممکن است در نظر داشته باشید که با اینفلوئنسرها کار کنید ، تا آنها را وادار کند پیروان خود را به سایت های اجتماعی شما هدایت کنند. البته مجبورید محتوایی ایجاد کنید که مورد علاقه آنها باشد وقتی به صفحات شما می رسند.
اگر اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که پیروان آنها با مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد و محتوای با کیفیتی را به افراد ارائه دهید که این افراد تأثیرگذار را به سمت شما هدایت می کنند ، این شانس را دارید که این افراد نیز به دنبال کنندگان اجتماعی شما تبدیل شوند.

15. نتایج خود را پیگیری کنید و سازگار شوید

مطمئناً ، هر چقدر هم که تلاش های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید ، هیچ تضمینی برای کارکرد مطابق انتظار شما وجود ندارد. اگر نتایج خود را دنبال نکنید ، هرگز از موفقیت کمپین های اجتماعی خود نخواهید فهمید.
این فرایند را با تعیین اهداف شروع کردید و سپس مرتبط ترین معیارهای خود را تعیین کردید. بنابراین ، شما می خواهید دائماً در مورد چگونگی پیشرفت این معیارها نظارت کنید. آیا کمپین های اجتماعی شما تأثیرات مطلوبی بر این معیارها دارند؟
استراتژی بازاریابی مشاغل

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا