ahmad
بازاریابیدیجیتال مارکتینگ

راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام در سال 2021

راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام در سال 2021

 

بازاریابی اینستاگرام
بازاریابی اینستاگرام

در بازاریابی اینستاگرام از یک اپلیکیشن اشتراک عکس به یک بستر مهم بازاریابی تبدیل شده است که مارک ها از آن برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی خود استفاده می کنند.
وقتی که برای اولین بار در سال 2010 شروع به کار کرد ، این فقط یک پلت فرم رسانه های اجتماعی بود که مردم می توانستند تصاویر را به اشتراک بگذارند (Pinterest را به خاطر می آورید؟). و اکنون به یک پلت فرم مهم بازاریابی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که با تأثیرپذیری ها ، مارک ها و بازاریاب ها سر و کار دارد.
بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم چه چیزی آن را به عنوان یک بستر بازاریابی بسیار مفید می کند و چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

چرا بازاریابی اینستاگرام؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که دارای تعداد زیادی کاربر است. از آوریل 2019 ، اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه داشت. بنابراین ، پایگاه کاربری این پلتفرم بسیار زیاد است و هر برند یا بازاریابی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
اگر این دلیل کافی برای شروع بازاریابی در اینستاگرام نیست ، این آمار اینستاگرام را که قطعاً شما را متقاعد می کند ، بررسی کنید.

  • • اینستاگرام تقریباً 2 میلیون تبلیغ کننده ماهانه و بیش از 25 میلیون حساب تجاری دارد .
    • 44٪ از کاربران فعال اینستاگرام از این پلتفرم برای تحقیق و کشف مارک ها استفاده می کنند.
    • 53٪ از کاربران اینستاگرام مارک های مورد علاقه خود را در سیستم عامل دنبال می کنند.
    • روزانه بیش از 95 میلیون پست در اینستاگرام ایجاد می شود.

اکنون که از اهمیت اینستاگرام به عنوان یک بستر بازاریابی مطلع شدید ، بیایید نگاهی دقیق به روشهای انجام این کار بیندازیم.
ما یک راهنمای جامع در مورد بازاریابی در اینستاگرام تهیه کرده ایم و تمام مواردی را که برای موفقیت در آن باید بدانید را پوشش داده ایم.

یک حساب تجاری Instagram ایجاد کنید

اولین و مهمترین کاری که باید قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام انجام دهید ، ایجاد یک حساب کاربری است.
اینستاگرام این گزینه را برای شما ایجاد می کند که می توانید یک حساب شخصی یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر می خواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید و حضور خود را به عنوان یک تجارت تثبیت کنید ، راه دوم این است که مورد دوم است. علاوه بر این ، این مجموعه مزایای خاص خود را دارد.
یک حساب تجاری اینستاگرام دارای ویژگی های جالب مانند امکان افزودن پیوند به Stories و ایجاد پست های قابل خرید است.

نحوه راه اندازی حساب تجاری اینستاگرام

برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام ، ابتدا به یک صفحه فعال فیس بوک فعال نیاز دارید. می توانید به سادگی به تب “ایجاد” در بالا سمت راست بروید و گزینه “صفحه” را انتخاب کنید.

سپس گزینه “Business or Brand” را انتخاب کرده و صفحه تجاری Facebook خود را ایجاد می کنید.

نام مناسبی به صفحه خود اختصاص دهید. یکی که نمایانگر تجارت شما است. سپس دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید.

اکنون ، شما برای ایجاد یک حساب کاربری در Instagram آماده هستید. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، کافیست به تنظیمات حساب خود در Instagram بروید و “تغییر به حساب کاربری” را انتخاب کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که نمایه شما روی “عمومی” تنظیم شده است و یک نمایه خصوصی نیست. نمایه عمومی به همه امکان می دهد پست های شما را مشاهده کنند ، همان چیزی است که شما به عنوان یک تجارت یا بازاریاب می خواهید.

چگونه نمایه اینستاگرام خود را بهینه کنیم

نمایه اینستاگرام شما فرصتی است برای ایجاد اولین تأثیر در بینندگان نمایه و تبدیل آنها. وقتی شخصی نمایه شما را مشاهده می کند ، مدت زمان بسیار کمی برای درگیر کردن او و تبدیل آنها به مشتری دارید. به همین دلیل داشتن یک نمایه بهینه شده اینستاگرام مهم است.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی نمایه اینستاگرام خود انجام دهید:
• نام نمایه ای را انتخاب کنید که به درستی برند شما را نشان دهد.
• برای بیان داستان خود یک بیوگرافی جذاب بنویسید و برند خود را برای مشتریان احتمالی به نمایش بگذارید.
• در بیوگرافی خود پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید ، ترجیحاً یک URL کوتاه شده که به نظر زیبا و قابل پیگیری است.
• همچنین می توانید هشتگ مارک دار خود را در bio خود تبلیغ کنید.
• یک عکس پروفایل مناسب و با کیفیت بالا انتخاب کنید که نشان دهنده نام تجاری شما باشد.
• برای پست های خود یک پالت رنگ یا زیبایی تجاری را انتخاب کنید و به طور مداوم از آن استفاده کنید.

انواع قالب های محتوای اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر پست های اساسی ، انواع مختلف قالب های محتوایی را نیز ارائه می دهد که هرکدام مزایا و کاربردهای منحصر به فردی دارند. شما نباید خود را فقط به پست های استاندارد محدود کنید و باید همه این قالب های محتوای جالب و جذاب را تجربه کنید.

داستانهای اینستاگرام

Instagram Stories یک روش جذاب و سرگرم کننده برای مارک ها است تا بتوانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و خودشان را به بازار عرضه کنند. قالب کوتاه و موقت شما را ملزم به ایجاد محتوایی سرگرم کننده و جلب توجه می کند تا مخاطبان خود را درگیر خود کند.

چه موقع باید استوری های اینستاگرام را ارسال کنید؟

برخلاف پست های اینستاگرامی که آخرین الگوریتم اولویت بندی آنها را انجام می دهد و باید در هنگام فعالیت بیشتر افراد منتشر شود ، داستان ها می توانند در هر زمان ارسال شوند. اینها به مدت 24 ساعت در بالای خوراک قابل مشاهده هستند. بنابراین در آن دوره مخاطبان شما می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

چه نوع محتوایی باید به عنوان داستان ارسال شود؟

از Instagram Stories می توان برای ارسال متنوعی از مطالب استفاده کرد. در اینجا چند روش بی شماری وجود دارد که می توانید از طریق آنها از Instagram Stories استفاده کنید:

• هدایا یا مسابقه را تبلیغ کنید.

این یک روش آسان و م toثر برای جلب توجه مخاطبان ، افزایش پیروان و ایجاد انگیزه درگیری مخاطبان به طور همزمان است.
هدایا بلافاصله توجه مخاطب را به خود جلب کرده و مردم را به یادگیری بیشتر ترغیب می کند. بنابراین ، همیشه باید یک CTA داشته باشید که آن بینندگان را به سمت پست اصلی یا وب سایتی که در آن مسابقه برگزار می کنید ، هدایت کند.
همچنین ، می توانید از افراد بخواهید که پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را دنبال کنند تا واجد شرایط شرکت در آن باشند ، زیرا این امر به افزایش دنبال کنندگان شما کمک می کند.

• یک سوال بپرسید

این یک روش ساده و در عین حال درخشان برای جذب مخاطب و شروع مکالمه با اوست. اما ، شما باید مخاطب خود را به خوبی درک کنید تا گفتگوی موفقیت آمیز را با او آغاز کنید.
یک س relevantال مربوطه بپرسید که باعث جلب علاقه مخاطب شما شود و آنها را ترغیب به پاسخ کند. استوری های اینستاگرام دارای برچسب خاصی هستند که می توانید از آن برای پرسیدن سال استفاده کنید.
بهترین قسمت این است که سپس می توانید تمام پاسخ هایی را که از دنبال کنندگان خود دریافت می کنید ارسال کنید. به این ترتیب ، بدون اینکه هر بار نیاز به ایجاد محتوای جدید داشته باشید ، به مدت دو روز محتوای Instagram Stories کافی خواهید داشت.

• مسابقه و نظرسنجی ایجاد کنید.

نظرسنجی ها و مسابقه ها ، از نظر ماهیت ، انواع مختلفی از محتوا را درگیر می کنند. لحظه ای که کسی مسابقه می بیند ، وسوسه می شود که پاسخ دهد تا بفهمد آیا می تواند به درستی پاسخ دهد. به همین ترتیب ، نظرسنجی ها از نیاز انسان برای برقراری ارتباط با دیگران تغذیه می کنند و به همین دلیل مردم می خواهند بدانند که نظرات آنها با نظرات اکثریت مطابقت دارد یا خیر.
برای ایجاد نظرسنجی ، می توانید به راحتی از برچسب های Instagram Stories استفاده کنید. برای آزمونهای تفصیلی ، می توانید پیوند را به اشتراک بگذارید یا از طریق Stories مسابقه را تبلیغ کنید. با این کار بینندگان به وب سایت شما هدایت می شوند تا از مسابقه واقعی استفاده کنند.
در اینجا مثالی آورده شده است که این صفحه اینستاگرام این کار را انجام داده است. آنها مسابقه را معرفی کردند و از بینندگان خود خواستند که برای شرکت در مسابقه به وب سایت آنها سر بزنند.

• دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید.

اگر اخیراً برنده هر جایزه ای شده اید یا به مرحله مهمی رسیده اید ، می توانید آن را از طریق Stories با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. اگرچه ممکن است این امر مستقیماً باعث تغییر کاربری نشود ، اما قطعاً باعث تقویت تصویر برند شما و ترغیب مردم به آزمایش محصولات شما خواهد شد.

• تبلیغات Stories Instagram را با پیوندهای قابل خرید ارسال کنید.

تبلیغات Instagram Stories روش عالی دیگری برای استفاده از قالب Stories است. آنها نسبت به Stories معمولی اینستاگرام یک مزیت دارند زیرا این موارد می توانند به شما کمک کنند تا به تعداد بیشتری از افراد دسترسی پیدا کنید.
Stories Instagram شما فقط برای افرادی که شما را دنبال می کنند در دسترس خواهد بود ، اما تبلیغات می تواند مخاطبان بسیار گسترده تری را هدف قرار دهد. قالب به همان شکل باقی می ماند ، فقط میزان دسترسی افزایش می یابد.
در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات Instagram Stories خود کسب کنید :

  • • همیشه یک تماس برای اقدام همراه با یک پیوند خرید برای هدایت تبدیل از تبلیغات خود اضافه کنید.
    • از تصاویر محصول با کیفیت بالا که به وضوح محصول تبلیغ شده را نشان می دهد استفاده کنید.
    • همچنین به ذکر قیمت کالا کمک می کند ، به خصوص اگر تخفیف وجود داشته باشد ، زیرا افراد را ترغیب می کند برای بررسی صفحه محصول ، روی آگهی کلیک کنند.

در اینجا مثالی از آگهی استوری اینستاگرام را مشاهده می کنید که دارای تمام خصوصیات فوق الذکر است. این محصول به شکلی چشم نواز و بصری جذاب به نمایش در آمده و CTA واضحی دارد.

نکات برجسته

موارد برجسته اینستاگرام فقط داستان های اینستاگرام هستند که تصمیم می گیرید به صورت دائمی در بالای فید خود نمایش داده شوند. قالب ، اساساً همان Stories است اما موقعیت متفاوت است. برجسته ها به جای نمایش در فید دنبال کنندگان ، در نمایه اینستاگرام شخصی شما نمایش داده می شوند.
بنابراین ، می توانید موارد برجسته را بخشی از نمایه اینستاگرام خود بدانید و از این موارد برای نمایش محتوایی که می خواهید به آنها جلب کنید استفاده کنید.
در اینجا برخی از روش هایی که می توانید با استفاده از موارد برجسته اینستاگرام استفاده کنید :
برای اعلام راه اندازی محصولات جدید
بسیاری از مارک ها از Highlights اینستاگرام برای اعلام معرفی محصولات جدید خود استفاده می کنند. این کار م becauseثر است زیرا موارد برجسته درست در بالا و مرکز نمایه نمایش داده می شوند. و برجسته ها بلافاصله توجه را به خود جلب می کنند و بنابراین یک روش خوب برای جلب توجه به محصولات جدید است.
برای نمایش مجموعه ها / دسته های محصول
همچنین می توانید از Highlights برای دسته بندی و نمایش منظم دسته ها یا مجموعه های مختلف محصول استفاده کنید. و می توانید پیوندهای مربوط به وب سایت خود را به هرکدام اضافه کنید تا افراد را از اینستاگرام خود به وب سایت خود هدایت کنید.
به عنوان مثال ، مارک لباس ، H&M ، از موارد برجسته اینستاگرام خود برای نمایش کالاهای مختلف محصولات مانند لوازم جانبی ، کفش و لباس استفاده می کند.

سوالات پرتکرار

 

همچنین می توانید از Highlights برای پاسخ به سوالات مشتری و سوالات متداول استفاده کنید. س FAالات متداول به مشتریان احتمالی شما کمک می کند تا هر گونه نگرانی یا س quالی درباره مارک یا محصولات شما را برطرف کنند. این به نوبه خود به آنها کمک می کند تا آگاهانه تصمیمات خرید را بگیرند.
در مثال زیر ، این برند از Highlights برای ارائه اطلاعات در مورد سیاست های خود استفاده می کند.

برای نمایش هک ها ، دستور العمل ها ، آموزش ها و نکات
این یک روش درخشان دیگر برای استفاده از موارد برجسته اینستاگرام است که فرصت می دهید به مشتریان احتمالی خود در مورد نحوه استفاده از محصولات خود آموزش دهید. نمایش محصولات در حال استفاده نه تنها برای مصرف کنندگان آموزنده است بلکه اغلب آنها را ترغیب می کند تا آنها را بخرند و خودشان هک یا آموزش را امتحان کنند.
به همین ترتیب ، برای مارک های غذایی و آشامیدنی ، دستور العمل ها معادل آموزش ها هستند. نشان دادن وسایل وسوسه انگیز غذا با استفاده از محصولات شما مردم را ترغیب می کند که آنها را خودشان امتحان کنند.
از مارک لوازم آرایشی ، Huda Beauty ، که آموزش های آرایش و زیبایی را در موارد برجسته اینستاگرام آنها ارائه می دهد ، نمونه بگیرید.

برای نمایش تصاویر و فیلم ها از رویدادهای برندها

نمایش فیلم هایی از یک مارک تجاری یا رویداد صنعتی ، روش موثر دیگری برای استفاده از موارد برجسته برای جذب مخاطبان است.
در اینجا مثالی از نحوه استفاده مارک های لوازم آرایشی و بهداشتی ، Lakme از Highlights برای نمایش تصاویر و فیلم ها از رویدادهای برند خود آورده شده است.

IGTV

Instagram TV یک ویژگی جالب جدید است که همه منتظر آن بودند. به شما امکان می دهد فیلم های طولانی تری از آنچه توسط پست های اینستاگرام یا Stories پشتیبانی می شود ، ارسال کنید. برای پست های اینستاگرام ، حداکثر طول برای یک فیلم 60 ثانیه و برای Instagram Stories 15 ثانیه است.
IGTV راه حل این مشکل است زیرا به شما امکان می دهد حداکثر 60 دقیقه فیلم برای حساب های بزرگتر و تأیید شده ارسال کنید. برای حساب های دیگر ، حداکثر طول فیلم 10 دقیقه است.
IGTV به دلیل پشتیبانی از فیلم های عمودی ، با سازگار با دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. این یک قالب کاملا جذاب است زیرا افراد در نهایت مدتها یک فیلم را پس از دیگری تماشا می کنند. این امر به ویژه برای مارک ها و بازاریاب هایی که می خواهند بیشترین مخاطبان خود را جذب کنند بسیار مفید است. اما ، قبل از شروع به ارسال فیلم های IGTV ، باید یک کانال ایجاد کنید.

نحوه ایجاد کانال IGTV

  • مرحله 1: بر روی آرم IGTV در بالا سمت راست خوراک اینستاگرام خود کلیک کنید.مرحله 2: روی نماد چرخ دنده کلیک کنید.

    مرحله 3: بر روی “ایجاد یک کانال” کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا کانال IGTV خود را ایجاد کنید.

نحوه ارسال فیلم های IGTV

هنگامی که کانال خود را ایجاد کردید ، می توانید بر روی نماد IGTV در سمت راست بالای خبرمایه و سپس بر روی نماد بعلاوه کلیک کنید تا ویدیوها را از گالری تلفن خود شروع کنید.
یک نکته تخصصی که می توانید دنبال کنید این است که یک پیش نمایش 1 دقیقه ای فیلم های IGTV خود را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا آنها را تبلیغ کنید. با این کار بینندگان از خبرمایه شما به کانال IGTV شما می آیند و در آنجا می توانند ویدیوی کامل را مشاهده کنند.
انواع فیلم های IGTV که می توانید ایجاد کنید
هیچ نوع ویدیویی که می توانید برای کانال IGTV خود ایجاد کنید کم نیست. با این حال ، برخی از انواع فیلم ها وجود دارد که در این سیستم عامل بهتر از سایر موارد هستند.
در اینجا چند نوع فیلم موثر وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها از طریق کانال IGTV مخاطبان خود را جذب کنید.

  • • فیلم های آموزشی توضیح ویژگی ها و کاربردهای محصول
    • جلسات پرسش و پاسخ یا AMA که به مجموعه ای از سوالات متداول پاسخ می دهد
    • برای ارائه اثبات اجتماعی ، توصیفات مشتری یا داستان های موفقیت را به نمایش بگذارید
    • برای ایجاد مخاطبان وفادار ، یک برنامه منظم IGTV شبیه به یک برنامه تلویزیونی را میزبانی کنید

لایو اینستاگرام

این ویژگی مفید دیگری است که اینستاگرام در سال های اخیر ارائه داده است. با استفاده از این ، می توانید فیلم های زنده را که در Instagram Stories شما ظاهر می شوند ، پخش جریانی کنید. بزرگترین مزیتی که فیلم های زنده دارند این است که به شما امکان می دهند در زمان واقعی با مشتریان خود درگیر شوید.
بنابراین ، بهترین راه برای استفاده برندها از ویژگی Instagram Live ، شرکت در یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم یا AMA است. همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است ، بینندگان می توانند در مورد ویدیوی زنده شما نظر دهند و س questionsالاتی بپرسند که می توانید در زمان واقعی به آنها پاسخ دهید.

روش درخشان دیگر برای استفاده از فیلم های زنده دعوت از مهمانان برای نمایش در فیلم های شما و گپ زدن با آنها است.

برای تقویت فعالیت های خود از هشتگ استفاده کنید

استفاده از هشتگ با محتوای اینستاگرام خود می تواند تلاش قابل توجهی در بازاریابی شما ایجاد کند. هشتگ ها به شما امکان می دهند مخاطبان بیشتری داشته باشید و همچنین محتوای خود را افزایش دهید. علاوه بر این ، استفاده از هشتگ در پست های شما با میزان تعامل شما همبستگی مثبتی دارد.
طبق مطالعه اخیر ، استفاده از حداکثر 9 هشتگ در هر پست ، میزان تعامل در هر پست را افزایش می دهد. با این حال ، زیاده روی نکنید و بیش از 10 هشتگ استفاده کنید زیرا ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

از هشتگ ها استفاده کنید

متداول ترین روش استفاده از هشتگ برای تبلیغ محتوای اینستاگرام خود استفاده از هشتگ های مرتبط از طاقچه خود است. همچنین اطمینان حاصل کنید که از هشتگ های مربوط به هر پست استفاده می کنید زیرا به شما کمک می کند مخاطب مناسبی را که به آن موضوع علاقه مند است هدف قرار دهید.
سعی کنید از استفاده از هشتگ های بسیار عمومی که معمولاً پر از پست هستند پرهیز کنید. در عوض ، روی موارد بیشتری تمرکز کنید که به اندازه کافی محبوب هستند ، اما رقابت زیادی ندارند.
از این پست کانال حیات وحش نشنال جئوگرافیک نمونه بگیرید. آنها می توانستند از هشتگ های معروف مانند # عکس # عکس امروز استفاده کنند ، اما آنها ترجیح دادند هشتگ های خاص تری را که مربوط به پست خاص است استفاده کنند.

هشتگ برند یا کمپین ایجاد کنید

روش موثر دیگر برای استفاده از هشتگ برای بازاریابی نام تجاری یا کمپین های خود ، ایجاد یک مارک یا هشتگ خاص کمپین است. مزیت انجام این کار این است که می توانید از یک هشتگ برای تبلیغ انواع مطالب در سراسر اینستاگرام استفاده کنید. و همچنین به شما امکان می دهد عملکرد محتوای خود را از یک مکان بررسی کنید.
برای ایجاد و استفاده از هشتگ شخصی خود از بهترین روش های زیر استفاده کنید:
• یادآوری آن را کوتاه و آسان کنید.
• آن را مربوط به یک کمپین خاص یا خاص مارک خود کنید.
• از هشتگ برای تمام محتوای اینستاگرام خود که مربوط به آن کمپین خاص است استفاده کنید (اگر این یک هشتگ خاص کمپین است).
• از مخاطبان خود بخواهید هنگام بازنشر یا اشتراک گذاری هر یک از مطالب یا شرکت در مسابقه خود از آن هشتگ استفاده کنند.
این پست از Lays را ببینید که در آن آنها از هشتگ #dousaflavour برای اجرای یک کمپین بازاریابی استفاده کرده اند و در طی آن از مردم خواسته اند طعم های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

هیچ راهنمای بازاریابی در اینستاگرام بدون ذکر بازاریابی تأثیرگذار کامل نیست . اینفلوئنسرها جزئی جدایی ناپذیر از سیستم عامل هستند و حضور گسترده و تعداد زیادی فالوئر در اینستاگرام دارند.
چگونه می توان اینفلوئنسرها را پیدا کرد
قبل از شروع هرگونه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام ، ابتدا باید اینفلوئنسرهای مربوطه را در مکان خود پیدا کنید. این مهمترین مرحله برای اجرای یک کمپین تأثیرگذار موفق و اغلب مرحله ای است که بیشتر بازاریابان لنگ می زنند.
طبق یک مطالعه اخیر ، 40٪ از تیم های بازاریابی با یافتن تأثیرگذارهای مناسب دست به گریبانند و اظهار داشتند که این بزرگترین چالش آنها است.
شما می توانید با استفاده از جستجوی دستی یا با استفاده از ابزار جستجوی تأثیرگذار ، تأثیرگذارهای مربوطه را در جای خود پیدا کنید.

جستجوی دستی

بهترین راه برای جستجوی دستی اینفلوئنسرها ، جستجوی هشتگ است. فقط به نوار جستجوی اینستاگرام بروید و مرتبط ترین هشتگ ها را از طاقچه خود تایپ کنید. برای هر هشتگ ، به پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند و افرادی که آن را ارسال کرده اند نگاه کنید.
به دنبال افرادی باشید که از تعداد قابل توجهی برخوردار باشند و از میزان تعامل خوبی برخوردار باشند که از این هشتگ ها استفاده می کنند. اینها تأثیرگذارهایی هستند که برای برند شما مرتبط هستند.

ابزارهای جستجوی تأثیرگذار

اگر نمی خواهید از پس جستجوی دستی برآیید ، همیشه می توانید از ابزارهایی برای یافتن تأثیرگذار استفاده کنید. ابزارهای رایگان و پولی بی شماری در بازار موجود است. BuzzSumo ، Traackr و BuzzStream از محبوب ترین موارد هستند.
تمام کاری که شما باید انجام دهید تایپ نام صنعت ، عنوان ، هشتگ یا یک کلمه کلیدی است و این ابزارها به شما در یافتن تأثیرگذارهای مرتبط و همچنین محتوای با عملکرد بالا کمک می کند.

معیارهای انتخاب اینفلوئنسر

هنگامی که اینفلوئنسرها را در صنعت خود پیدا کردید ، گام بعدی انتخاب مواردی است که می خواهید با آنها کار کنید. اگر نمی دانید چه پارامترهایی را جستجو کنید این کار ساده ای نیست.
در اینجا لیستی از مهمترین پارامترهایی آورده شده است که باید قبل از انتخاب اینفلوئنسر در نظر بگیرید.
رسیدن
این با توجه به تعداد پیروان یک تأثیرگذار تعیین می شود. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد ، دسترسی آنها نیز بیشتر است.
نامزدی
این با توجه به تعداد پسندیدن ، نظرات و سهم هایی که تأثیرگذار در هر پست می گیرد تعیین می شود.
هم ترازی برند
این یک ارزیابی ذهنی تر از این است که مارک شخصی تأثیرگذار با ارزش برند شما همسو است. و مهمترین معیار است زیرا این همان چیزی است که تعیین می کند یک تأثیرگذار به برند شما مربوط باشد یا خیر.
اعتبار
این پارامتر مهم دیگری برای انتخاب تأثیرگذار است. اینفلوئنسر معتبر معمولاً با تعداد کمتری از مارک های تجاری که واقعاً به آنها اعتقاد دارند کار خواهد کرد.
از تأثیرگذارانی که بیش از حد مارک های نامرتبط را تبلیغ می کنند و از نظر ارسال محتوا به جایگاه خود پایبند نیستند ، خودداری کنید.
انواع همکاری برند-تأثیرگذار
روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با اینفلوئنسرها همکاری کنید ، در اینجا چند مورد از محبوب ترین ها آورده شده است.
ذکرها
تأثیرگذاران تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان خود دارند. و اگر آنها صرفاً از ماركی نام ببرند ، پیروان آنها احتمالاً آن را بررسی می كنند یا حتی خرید می كنند. نام بردن از مارك ها یكی از متداول ترین روشهای همکاری برندها با تأثیرگذاران است.
بررسی ها
واداشتن اینفلوئنسرها برای نوشتن نقد و بررسی محصولات ، روش م anotherثر دیگری است که در آن مارک ها می توانند از تأثیرگذاران استفاده کنند. مردم به تأثیرگذارانی که دنبال می کنند اعتماد دارند. و بررسی مثبت محصول از طرف آنها قطعاً می تواند باعث تقویت تصویر و اعتبار برند شما شود.
تصرفات
همچنین می توانید از افراد تأثیرگذار دعوت کنید تا حساب اینستاگرام شما را به دست گرفته و از طرف شما پست بگذارند. این یک روش نسبتاً کمتر محبوب همکاری در زمینه تأثیرگذاری برند است. اما این یک روش موثر برای سوق دادن کاربران بیشتر به پروفایل اینستاگرام خود است.
هدایا
شما می توانید با تأثیرگذاران برای اجرای یک نمایش مشترک همکاری کنید یا از آنها بخواهید مسابقات و مسابقات را تبلیغ کنند. اجرای مسابقات و مسابقات یک روش آزمایش شده برای جلب توجه مردم به دنبال شماست زیرا این امر معمولاً به عنوان یک معیار ضروری برای مشارکت در نظر گرفته می شود.
علاوه بر این ، اگر یک اینفلوئنسر تبلیغات شما را در کانال خود تبلیغ کند ، پس می توانید علاوه بر مخاطبان خود ، به مخاطبان آنها نیز دسترسی پیدا کنید. این به تبلیغات شما کمک می کند تا مخاطبان بسیار گسترده تری داشته باشند.

محتوایی ایجاد کنید که برجسته باشد

اینستاگرام هیچ کمبودی از مارک ها ، بازاریابان و تأثیرگذاران ندارد که همه سعی در جلب توجه افراد مشابه دارند. در چنین فضای کاملاً رقابتی ، بسیار مهم است که شما محتوایی ایجاد کنید که کاملاً برجسته باشد و توسط مخاطبان مورد نظر مصرف شود.
در اینجا چند نکته و ترفند تخصصی برای ایجاد محتوای اینستاگرام وجود دارد که برجسته است:

  • • قالب های مختلفی مانند تصاویر ، فیلم ها ، gif ها ، الگوهای رفتاری ، فیلم های بومرنگ و غیره را امتحان کنید.
    • برای ایجاد پست های جذاب بصری از تصاویر سهام با کیفیت بالا استفاده کنید.
    • کیفیت تصویر بالا را برای همه پست های تصویری و ویدئویی خود حفظ کنید.
    • محتوای مفید و مرتبط با مخاطبان خود ارسال کنید.
    • در زمان های مناسب ، ترجیحاً در طول روز در روزهای هفته ارسال کنید تا حداکثر تعامل و دیدگاه ها را بدست آورید.

محتوای تولید شده توسط کاربر

ایجاد محتوای تازه و مرتبط به طور منظم و مداوم دشوار است. و با الگوریتم جدید اینستاگرام ، بالا بردن ارتباط و فرکانس پست های خود از اهمیت بیشتری برخوردار است.
با توجه به این ، محتوای تولید شده توسط کاربر بهترین شرط بندی در بازاریابان اینستاگرام است. به شما امکان می دهد نه تنها مخاطبان خود را درگیر کنید بلکه جریان منظم محتوایی را برای ارسال به شما ارائه می دهد.
بسیاری از مارک ها از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند و برخی از آنها به طور انحصاری در فیدهای اینستاگرام خود استفاده می کنند. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید محتوای تولید شده توسط کاربر را به نفع خود استفاده کنید:
• از مخاطبان خود بخواهید که برند شما را برچسب گذاری کنند یا از هشتگ شما استفاده کنند تا فرصتی برای نمایش در فید اینستاگرام خود پیدا کنند.
• به کاربران فعلی خود با نشان دادن تصاویر خود با استفاده از محصول خود در فید اینستاگرام خود ، پاداش دهید.
• محتوای تولید شده توسط کاربر مربوط به مارک خود را دوباره ارسال کنید و به سازندگان اصلی پست ها اعتبار دهید.
به عنوان مثال ، برند ساعت هوشمند ، Garmin ، از محتوای کاربر استفاده می کند و آن را در کانال Garmin Outdoor Instagram خود منتشر می کند.

عملکرد خود را بسنجید و بداهه پردازی کنید

بعد از اینکه ابتکارات بازاریابی خود را اجرا کردید و کمپین های خود را اجرا کردید ، باید عملکرد آنها را ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا درک کنید چه چیزی برای شما مفید است و چه عواملی مفید نیست. این بینش ، به نوبه خود ، می تواند استراتژی بازاریابی شما را تقویت کرده و به شما در بهبود آن برای آینده کمک کند.
شما می توانید عملکرد کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود را با استفاده از ویژگی داخلی تجزیه و تحلیل یا ابزارهای شخص ثالث اندازه گیری کنید.
بینش اینستاگرام
تمام حساب های تجاری در بازاریابی اینستاگرام دارای ویژگی بینش داخلی است که داده هایی را در مورد معیارهای اصلی عملکرد ارائه می دهد. می توانید میزان دسترسی و تعامل پست های خود را بررسی کنید. همچنین می توانید از عملکرد کلی حساب اینستاگرام خود اطلاعات کسب کنید. و همچنین می توانید اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود را مشاهده کنید.

Instagram Analytics Tools

اگر می خواهید تجزیه و تحلیل پیشرفته تری برای سنجش عملکرد خود ، نه تنها از حساب بازاریابی اینستاگرام خود ، بلکه کمپین های خاص داشته باشید ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کنید. از جاسوسی بر روی رقبا گرفته تا دریافت هشتگ آنالیز ، ابزارهایی برای همه نیازهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما در دسترس هستند.
در اینجا برخی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram که می توانید استفاده کنید وجود دارد:
نمادین
این یک ابزار حسابرسی اینستاگرام است که اطلاعات مفصلی در مورد حساب اینستاگرام و عملکرد محتوای شما ارائه می دهد. این ویژگی های جالب مانند Analytics Instagram Stories و Tag & Mentions Analytics دارد که می تواند به شما در درک دقیق عملکرد هر یک از مطالب کمک کند.

کاملاً
Quintly ابزاری مفید برای تجزیه و تحلیل مخاطبان است که اطلاعات مفصلی در مورد پروفایل پیروان خود و رقبای شما ارائه می دهد. به غیر از اطلاعات جمعیتی مخاطب ، همچنین اطلاعاتی در مورد همه تعاملات شما با پیروان شما فراهم می کند.
مینتر .io
این ابزار درخشان با این که نه تنها به شما می گوید کدام پست ها بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد ، بلکه شما دلیل آن را تجزیه و تحلیل اینستاگرام را به سطح بعدی می رساند. این بینش را در سطح دانه بندی فراهم می کند و حتی می تواند به شما بگوید کدام فیلترهای عکس یا فیلم بهترین عملکرد را برای شما دارند.
اینها تنها چند مورد از ابزارهای متعدد موجود در بازار است که می توانید با استفاده از آنها اطلاعاتی در مورد عملکرد بازاریابی اینستاگرام خود کسب کنید. حتی می توانید ابزارهای جداگانه ای برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه در کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر و کمپین های هشتگ خود بدست آورید.
بنابراین ، این ابزار را انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید تا بینشی در مورد عملکرد خود داشته باشید و به بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود ادامه دهید.

نتیجه

برای اجرای مبارزات و اقدامات موفق بازاریابی از این راهنمای دقیق بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید. این نکات تخصصی به شما کمک می کند تا بازی بازاریابی اینستاگرام خود را به آسانی برسانید و در میان جمعیت متمایز شوید.یا میتوانید در دوره 12 گام مدیر اینستاگرام شرکت کنید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا