-------
بلاگ

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟ و اینکه اگر می خواهید کمپین های بازاریابی دیجیتالی شما نتایج خوبی کسب کنند ، باید بتوانید شانس دوم برای بازدید کنندگان را به مشتریان پیشنهاد دهید. این شانس دوم فرصتی است ، همچنین به عنوان  بازاریابی شناخته می شود .

اگر می خواهید تبدیل های خود را افزایش داده و بازده تلاش های تولید سرب را افزایش دهید ، این شانس شماست. چه چیزی retargeting است ، چگونه کار می کند ، چند نکته برای بهبود فعالیت های خود ، و ۱۰ استراتژی بازاریابی که ممکن است هنوز از آنها آگاهی نداشته باشید.

داشتن یک  استراتژی بازپرداخت در محل  به معنای این است که بتوانیم به  کاربران یادآوری کنیم که ما در آنجا هستیم. در این مقاله می خواهم به شما در طراحی خود کمک کنم.

آیا می خواهید از روندهای برتر بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۲۰ مطلع شوید ؟ برای کشف ۱۳۰ روند و پیش بینی ما ، کتاب الکترونیکی رایگان  ما را بارگیری کنید!

بازاریابی چیست؟

به طور خلاصه ، بازاریابی (همچنین با عنوان بازاریابی شناخته می شود) در اصل ایجاد کارزارهای تبلیغاتی شخصی (عموماً نمایش تبلیغات) برای کاربرانی است که قبلاً از وب سایت شما یا سایر مطالب بازدید کرده اند.

ایده اصلی در زمینه بازاریابی این است که به کاربرانی که از قبل مارک یا محصولات شما را می شناسند و به همین دلیل شانس تبدیل بالاتری دارند استفاده کنید. همه چیز در مورد هدف قرار دادن کاربر در چندین نوبت ، شخصی کردن آنها در هنگام حرکت است و کاربر را ترغیب به حرکت در طول قیف تبدیل می کند.

محبوب ترین ابزار بازاریابی در حال حاضر Google AdWords است ، این همان چیزی است که من در این مقاله به آن توجه خواهم کرد. در هر صورت ، البته مفاهیم اساسی می توانند در مورد سایر ابزارها نیز کاربرد داشته باشند.

روند را می توان به سه مرحله کاهش داد:

کاربر از وب سایت ما بازدید می کند یا محتوای برند ما را مصرف می کند.

این کاربر سپس با یک کوکی برچسب گذاری شده و به یک لیست بازاریابی اضافه می شود.

سپس ما تبلیغاتی را با تبلیغات ارائه می دهیم که فقط به کاربران این لیست نشان داده شده است.

بسته به نحوه ورود کاربران در این لیست و در نوع تبلیغاتی که نشان داده می شود ، انواع مختلفی از مجدداً وجود دارد:

استاندارد . تبلیغات را به افرادی که قبلاً از یک صفحه بازدید کرده اند نشان می دهد. تبلیغات در وب سایت ها و برنامه ها در شبکه نمایش داده می شود (با Google AdWords ، این شبکه شامل بیش از ۲ میلیون وب سایت).

پویا: شبیه به بازاریابی مجدد استاندارد است ، اما با این تفاوت که تبلیغات بسته به محصولات و خدماتی که کاربران در وب سایت به دنبال آن بودند شخصی سازی می شوند.

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟

برای برنامه های تلفن همراه: در این حالت ، تبلیغات به طور خاص در برنامه ها و در وب سایت های تلفن همراه نشان داده می شوند.

برای تبلیغات موتورهای جستجو: این نوع کمپین شامل تبلیغات نمایش نمی شود ، اما وقتی کاربرانی که قبلاً از وب سایت ما بازدید کرده اند در گوگل جستجو می کنند نشان داده می شود. با این کار ، هدف خود را به طور چشمگیری محدود می کنیم: نه تنها افرادی که از قبل به وب سایت ما مراجعه کرده اند ، بلکه حتی در جستجوی موارد مرتبط با محصولات و خدمات ما هستند.

ویدیو: در بازاریابی ویدیویی ، ما لیست بازاریابی های خود را بر اساس افرادی که از یک وب سایت بازدید کرده اند ایجاد نمی کنیم ، بلکه افرادی هستند که با فیلم ها یا کانال YouTube ارتباط برقرار کرده اند. تبلیغات سپس در داخل YouTube ، در وب سایت ها و برنامه ها نمایش داده می شود.

توسط لیست توزیع: در اینجا ، ما می توانیم انتخاب کنیم که تبلیغات ما در لیست مشخصی از آدرسهای ایمیل قبلاً جمع آوری شده ، مانند مثال افرادی که در خبرنامه ما مشترک شده اند نشان داده شود.

بازاریابی چگونه کار می کند؟

اگر به ایجاد کمپین های بازاریابی دلخواه خود علاقه دارید ، باید بدانید که آنها بسیار ساده هستند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

به حساب Google AdWords (یا ابزار تبلیغاتی معادل آن) دسترسی پیدا کنید و برچسب بازاریابی خود را بگیرید. این برچسب قطعه ای از کد HTML است که شما باید در بدنه تمام صفحات وب سایت خود (قبل از همه) وارد کنید.

یک لیست بازاریابی ایجاد کنید (یا چند!).  اینها لیست هایی است که از همه افرادی تشکیل شده است که اقدام خاصی را در وب سایت شما انجام داده اند ، بنابراین می توانید آن را با توجه به اهداف خود پیکربندی کنید. به عنوان مثال می توانید یک لیست را با تمام بازدید کنندگان وب سایت خود از ماه گذشته یا به طور کلی با تمام کاربرانی که از یک صفحه خاص بازدید کرده اند ، ایجاد کنید. شما حتی می توانید بسته به اینکه در فاز تبدیل آنها در چه مرحله ای قرار داشته باشد ، آنها را تقسیم کنید – مانند افرادی که کالای خاصی را به سبد خرید خود اضافه می کنند اما هرگز آن را خریداری نمی کنند. پس از تنظیم لیست خود ، شاید حداقل چند روز یا حتی چند هفته منتظر بمانید تا حداقل تعداد کاربران مورد نیاز را داشته باشید.

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟

کمپین خود را فعال کنید. یک کمپین بازاریابی جدید ایجاد کنید و آن را در یکی از لیست هایی که ایجاد کرده اید هدف قرار دهید. همچنین می توانید با تنظیمات عادی بازی کنید: زبان ، موقعیت جغرافیایی ، پیشنهاد و غیره.

یک یا چند مورد از تبلیغ خود ایجاد کنید. اگر تازه کار را شروع کرده اید ، می توانید با استفاده از تست A / B ، خلاقیت های مختلف را امتحان کنید . این به شما کمک می کند تا با چسبیدن به مواردی که بهترین کار را دارند ، کمپین خود را بهینه کنید.

کمپین شما آماده است!

مزایای استفاده مجدد برای برند شما

حداکثر شخصی سازی. شخصی سازی لیست های بازاریابی مجدد ، امکانات بی پایان ای را برای شما به ارمغان می آورد تا از آنها نهایت استفاده را ببرید. در واقع دو عامل اصلی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید: عملی که توسط کاربر انجام می شود (به عنوان مثال از صفحه بازدید X) و مدت زمانی که از آن عمل گذشت. به همین ترتیب ، شما می توانید در لحظه های مختلف در فرآیند خرید ، کاربران با علایق مختلف را هدف قرار داده و شخصی سازی حداکثری را به آنها ارائه دهید.

دسترسی شما را افزایش می دهد. همانطور که دیدیم ، شبکه نمایشگر گوگل بیش از ۲ میلیون وب سایت و برنامه دارد. سایر ابزارهای بازاریابی ، مانند آگهی های فیس بوک ، همچنین توانایی های قابل توجهی در زمینه دسترسی دارند. به عبارت دیگر: شما مطمئناً قادر خواهید بود به کاربرانی که علاقه مند به نام تجاری شما هستند ، دسترسی پیدا کنید ، فارغ از اینکه در کجا هستند.

بازاریابی چیست و چگونه کار می کند؟

یادآوری برند چند بار از وب سایتی بازدید کرده ایم که دوست داشته ایم اما پس از آن به راحتی فراموش کرده ایم؟ با بازاریابی مجدد ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که در افکار کاربران خود هستیم و می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

تحقق اهداف بازاریابی خود را. با تشکر از گزینه های مختلفی که در ایجاد لیست ها دارید ، در مکان هایی برای جذب کاربران خود و مکان هایی که تبلیغات شما نشان داده می شود ، بازاریابی مجدد خود را با موقعیت های مختلف و اهداف متناسب می کند.

افزایش تبدیل ها این مدل امکان دسترسی مستقیم به کاربران را در مواقعی که به احتمال زیاد تبدیل می شوند امکان پذیر کرده است ، زیرا قبلاً علاقه خود را به برند شما نشان داده اند. با انتخاب دقیق مکانهایی که تبلیغات ما نشان داده شده است ، می توانیم نقاط تماس خود را شخصی سازی کنیم تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

چگونه می توان کمپین های بازاریابی خود را بهبود بخشید

اگر واقعاً می خواهید از این تکنیک نهایت استفاده را ببرید ، حتماً این نکات را دنبال کنید:

فرکانس نمایش تبلیغات خود را محدود کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که پیام های شما دریافت شده است ، اما نمی خواهید کاربران خود را تحت الشعاع قرار دهید. از ابزارهایی استفاده کنید تا تعداد نمایش تبلیغات شما محدود شود و حتما تعداد تأثیرات را برای هر کاربر محدود کنید.

از ایجاد لیست های مختلف نترسید. به یاد داشته باشید: شخصی سازی مهم است! کاربران به دلایل مختلف از وب سایت شما بازدید می کنند و به چیزهای مختلفی علاقه مند هستند ، بنابراین هرچه بخش های بیشتری ایجاد کنید ، بیشتر می توانید درست از آن استفاده کنید.

لیست خاصی را برای کاربرانی که قبلاً خریداری کرده اند ایجاد کنید. اگر برای کاربرانی که صفحه خرید خود را مشاهده کرده اند ، یک لیست ویژه ایجاد می کنید ، می توانید مستقیماً با مشتریان واقعی خود ارتباط برقرار کنید. با تخفیف ها و تبلیغات آنها رفتار کنید تا احساس ویژه کنند.

آزمایش ، اندازه گیری ، تکرار کنید. شما دنیای ابزارهای تحلیلی برای کمپین های بازاریابی خود دارید ، بنابراین از آنها استفاده کنید! بررسی های منظم را انجام دهید ، دریابید که کدام گزینه ها به بهترین وجه کار می کنند و با استفاده از آنها تغییرات ایجاد کنید. با کمی تمرین و صبر ، مطمئناً کمپین بازاریابی کامل را برای اهداف خود خواهید یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا