بازاریابی دیجیتال در عصر اینترنت اشیا

مفهوم بازاریابی دیجیتال بردار رایگان

اینترنت اشیا (loT) به خوبی شبکه و تعامل بین دستگاههای متنوعی را توضیح می دهد که با اینترنت تسهیل شده و در زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرند. سپس چنین دستگاه هایی به ترتیب به انتقال و جمع آوری داده ها از طریق سیگنال های بلوتوث ، چراغ های راهنما و ابر کمک می کنند. اینترنت اشیا عصر جدید توسعه برنامه های تلفن همراه است . مشتریان به دلیل اینترنت اشیا اهمیت زیادی پیدا می کنند. loT با کاربران ارتباط برقرار می کند ، رفتار آنها را تجزیه و تحلیل می کند ، نیازهای آنها را درک می کند و همه آنها را برآورده می کند. با در نظر گرفتن مشتریان به عنوان اولویت آنها ، loT بسیاری از فرایندها را برای کاربران آسان کرده است که یکی از آنها فرآیند خرید است که اکنون فقط با چند کلیک از چند کلیک قابل انجام است. با چنین مزایای loT، درهای جدیدی به دنیای بازاریابی دیجیتال باز می شود و انتظار می رود اثر خود را در جهان بگذارد.

بیایید ببینیم loT چگونه بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد:

Marketing بازاریابی متنی کاملاً دگرگون می شود:

loT دستگاه های جدیدی را در بازار معرفی کرده است که به جمع آوری داده های دقیق هر کاربر کمک می کند ، به کمک آن تجزیه و تحلیل رفتار ، ماهیت ، الگوی خرید و نیاز یک فرد برای ما آسان می شود. بر اساس این داده ها ، متون بازاریابی مربوط به اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شده در حال شکل گیری است که مصرف کنندگان را با نیازهای روزمره آنها به روز می کند.

► توسعه و رشد آژانس های بازاریابی:

آژانس های بازاریابی اکنون باید از منطقه راحتی خود بیرون بیایند. شغل آنها نه تنها به خدمات دهی به مشتریان با خدمات بازاریابی سنتی ختم می شود ، بلکه آنها همچنین باید بسترهایی را برای مشتریان خود ایجاد کنند که در همه جنبه های مختلف با تمرکز بیشتر بر جمع آوری و تفسیر داده ها ، کمک فنی مناسب به آنها ارائه دهد.

► کسب درآمد از اطلاعات:

نرخ تبدیل آژانس های بازاریابی با استفاده از اطلاعاتی که کاربران مانند ما از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند ، افزایش می یابد ، نه تنها این بلکه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در تلفن های هوشمند ما نیز به نرخ تبدیل کمک می کند.

► بهبود در حفظ حریم خصوصی داده ها:

loT منجر به جمع شدن داده ها می شود که مسئولیت اصلی محافظت از داده ها را به روش صحیح به همراه دارد. با در نظر گرفتن این نیاز ، درگیری تکنیک های رمزگذاری توسعه یافته به عنوان بخشی از فرایند تأمین امنیت صحیح داده ها در نظر گرفته خواهد شد.

► سفارشی سازی و تحویل به موقع پیام ها:

loT به گونه ای توسعه یافته است که منجر به شناسایی زمان مناسب برای ارسال پیام می شود. این امر به فروشگاه ها کمک می کند تا با ارسال یک اعلان دقیقاً در نزدیکی فروشگاه ، به مشتریان نزدیک شوند. همچنین می توان از آنها برای بازخورد فوری مشتریان درخواست کرد.

► اولویت بندی داده های loT توسط دیجیتال مارکتینگ:

سیستم عامل های مختلف بازاریابی دیجیتال اکنون باید به گونه ای توسعه یابند که بتواند به آنها کمک کند داده های loT را به راحتی شناسایی کنند ، زیرا آنها باید به طور مداوم با بسیاری از داده ها سر و کار داشته باشند. سیگنال های loT در دستیابی به داده های مناسب که سپس تفسیر و تحلیل می شوند ، کمک می کنند.

نتیجه:

فناوری اینترنت اشیا به شما کمک می کند تا شکاف ارتباطی بین بازاریابان و مشتریان از بین برود. معرفی فناوری اینترنت اشیا راهی جدید برای مطالعه نیازها و الگوی خرید مشتریان به بازاریابان ارائه داده است. برای مطالعه نحوه تعامل مشتریان با چیزها و همچنین انتظارات آنها در رابطه با پیام ها ، بازاریاب ها می توانند مشتریان را بر اساس نیاز و الگوی خرید آنها تقسیم کنند. تنها مسئله نگران کننده این است که آیا مشتریان و بازاریاب ها فناوری اینترنت اشیا را می پذیرند؟

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>