ahmad
بازاریابیدیجیتال مارکتینگ

استراتژی های قدرتمند بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی های قدرتمند بازاریابی شبکه های اجتماعی جذب ترافیک بیشتر

استراتژی های قدرتمند بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی

چندی پیش نگذشته بود که اینستاگرام فقط یک ورود خوب در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. فیس بوک سلطان بود ، توییتر از پشت پا می زد و یوتیوب طرف “بچه ها” بود. با این وجود در مدت زمان کوتاهی تغییرات زیادی صورت گرفته است اینستاگرام اکنون با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، یک مرکز قدرت رسانه های اجتماعی است. مسلماً هنوز شبکه انتخابی رسانه های اجتماعی برای نسل های جوان است اما کسی که عاشق به اشتراک گذاری محتوای بصری است نیز محبوب است. مهمتر از همه ، این شبکه محبوب اکثر تأثیرگذاران اجتماعی است.
جای تعجب نیست. بنابراین ، اینستاگرام یک سایت مورد علاقه برای ایجاد ترافیک تجارت الکترونیکی است. بازاریابان به سرعت در کشف فرصت های اینستاگرام چه از نظر پرداخت هزینه و چه از نظر ترافیک تجارت الکترونیکی ارگانیک اقدام کرده اند.
با این حال ، ترفندهای مداوم با الگوریتم اینستاگرام باعث می شود شرکت ها مجذوب این سیستم عامل شوند. شما نمی توانید به طور تصادفی به موفقیت برسید. اگر امیدوارید ترافیک تجارت الکترونیکی را از اینستاگرام دریافت کنید ، باید استراتژی های قوی را پیاده کنید. در اینجا مجموعه ای از استراتژی ها آورده شده است که می توانند به حساب شما کمک کنند تا از رقابت جدا شود.استراتژی شبکه های اجتماعی

استراتژی های قدرتمند برای دریافت ترافیک تجارت الکترونیکی از اینستاگرام:

 

1. یک حساب کاربری تنظیم کنید

برخی از افراد ، به ویژه اینفلوئنسرها ، در برابر ارتقا حساب کاربری در اینستاگرام مقاومت کرده اند ، احساس می کنند که پیروان آنها آن را “به فروش رساندن” به دلار شرکت می دانند. با این حال ، این یک مرحله ضروری برای هر کسی است که می خواهد در اینستاگرام موفق باشد و بدیهی است که برای هر مشاغل ضروری است.
چهار مزیت اصلی تبدیل به حساب کاربری عبارتند از:

  • • دسترسی به Instagram Insights – صفحه رسمی تجزیه و تحلیل
    • امکان افزودن دکمه تماس
    • صنعت شما در نمایه شما نشان داده می شود
    • امکان افزودن پیوند به Instagram Stories

اینستاگرام از سطح تعامل بسیار بالاتری نسبت به فیس بوک برخوردار است و اینستاگرامرها از تعامل با مارک ها نمی ترسند. به گفته Socialbakers ، مارک ها می توانند بیش از 4 برابر تعامل بیشتری در Instagram نسبت به Facebook ایجاد کنند. میزان تعامل اینستاگرام برای مارک ها بین اکتبر 2017 تا مه 2018 29 درصد افزایش یافته است.استراتژی شبکه های اجتماعی

2. مشتریان و مخاطبین فعلی خود را نادیده نگیرید

تعداد کمی از مشاغل برای همه تلاش های بازاریابی خود به اینستاگرام متکی هستند. شما احتمالاً از طریق روش های دیگر ، از جمله ایمیل ، سایر حساب های اجتماعی و دستیارهای فروش خود ، تماس برقرار کرده اید.
هنگام تنظیم حساب اینستاگرام خود ، باید به همه مخاطبین فعلی خود در مورد حساب اینستاگرام شرکتی بگویید و تا آنجا که ممکن است افراد را تشویق به ثبت نام در آن کنید.
در حالی که بسیاری از مخاطبین شما احتمالاً حسابهای اینستاگرام را اجرا می کنند ، بعید است که به طور فعالانه حساب شما را شکار کنند ، بنابراین لازم است به آنها یادآوری کنید.
اگر یک لیست ایمیل ایجاد کرده اید و یک خبرنامه ارسال می کنید ، می توانید از خبرنامه به عنوان راهی برای تشویق مخاطبین خود برای پیگیری حساب اینستاگرام خود استفاده کنید.
اگرچه این افراد از قبل مخاطب هستند ، اما افزودن آنها به دنبال کنندگان اینستاگرام شما به یک مسئله روانشناختی کمک می کند. مردم به طور طبیعی ترجیح می دهند حساب های معروف را دنبال کنند. اگر از قبل تعداد معقولی از پیروان موجود برای دیدن همه را ببینید ، آسانتر خواهید بود که پیروان جدید را بگیرید.

3. ارسال در Times Your Audience در اینستاگرام است

در گذشته ، اینستاگرام پست ها را به ترتیب دقیق زمانی تحویل می داد. اکنون این مدل را رها کرده و با استفاده از الگوریتمی مناسب ترین پست ها را برای تغذیه کاربران خاص تعیین کرده است.
با این حال ، زمان ارسال هنوز مهم است. در صورت اشتراک (یا دقیقاً قبل از آنکه) پیروان آنلاین شما ، پست های شما به مراتب بیشتر توسط مخاطبان قابل مشاهده است.

اگر در خارج از زمانهای مورد علاقه مخاطبان خود پست ارسال کنید ، احتمال اینکه کسی پست های شما را ببیند ، مهم نیست که چقدر خوب است.
CoSchedule چندین سال است که اطلاعات مربوط به بهترین زمان ارسال را جمع آوری کرده است . طبق داده های سال 2018 آنها ، بهترین زمان های روز برای ارسال انواع مشاغل در اینستاگرام:

  • • B2C: 8 صبح ، 1 بعدازظهر و 9 شب.
    • B2B: 12 عصر-1 بعدازظهر ، 5 بعدازظهر-6 بعدازظهر ، 8 بعدازظهر-21 شب.
    • خدمات نرم افزاری: 11 صبح ، 1 بعدازظهر ، 5 عصر.
    • بهداشت و درمان: 10 صبح و 2 بعد از ظهر.
    • رسانه: 9 صبح ، 12 شب و 3 بعدازظهر.
    • تحصیلات عالی: 5 عصر – 6 عصر

CoSchedule محاسبه کرده است که موفق ترین روز برای ارسال پیام در اینستاگرام جمعه است.استراتژی شبکه های اجتماعی
البته ، شما احتمالاً در زمان های دیگری غیر از زمان اوج ارسال پست خواهید کرد. با این حال ، بسته به جایگاه خود ، می توانید بهترین پست های خود را در این زمان هدف قرار دهید.
البته توجه داشته باشید که همه حساب های اینستاگرام برابر نیستند. صرف این که دیگران در زمان های خاص بیشترین موفقیت های خود را دارند ، به این معنی نیست که مخاطبان شما واکنش مشابهی نشان می دهند. اگر به Insights اینستاگرام خود نگاه کنید ، می توانید بینش مربوط به زمانی که مخاطبان شما بیشتر آنلاین بوده اند را مشاهده کنید. ممکن است بخواهید برنامه ارسال خود را متناسب با این آمار تنظیم کنید.

4- لینک نمایه شما برای موفقیت شما حیاتی است

بزرگترین نکته منفی اینستاگرام از نظر تجاری این است که جدا از چند مورد خاص ، نمی توانید یک لینک قابل کلیک در پست های خود قرار دهید. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که در ابتدا کسب و کارها در کشف پلت فرم اینستاگرام کند عمل کردند.
با این وجود می توانید پیوندی در نمایه خود قرار دهید. یکی از مهمترین راههایی که یک تجارت می تواند به مشارکت خود کمک کند ، استفاده استراتژیک از این لینک نمایه است. فقط آن را به صفحه اصلی وب سایت خود متصل نکنید و سپس آن را فراموش کنید ، همانطور که در اکثر مشاغل معمول است.استراتژی شبکه های اجتماعی
قرار دادن پیوند غیرقابل کلیک در تصویر فایده ای ندارد.

قرار نیست مردم به تایپ آن اذیت شوند ، به این امید که اشتباهی نکنند.
هر زمان که یک کمپین را شروع می کنید ، باید یک صفحه فرود مربوط ایجاد کنید ، پیوند را در نمایه خود تغییر دهید تا با آن صفحه فرود مطابقت داشته باشد و سپس از پست های خود برای هدایت مخاطبان خود به پیوند در نمایه خود استفاده کنید.

5. ایجاد پست های عالی

از یک جهت ، اینستاگرام با هیچ سایت آنلاین دیگری تفاوتی ندارد. هرچه محتوای بهتری ایجاد کنید ، علاقه به پست های شما بیشتر می شود و تعامل بیشتری نیز خواهید داشت. فقط اگر عکسهای سهام را بدون هیچ فکر خاصی آپلود کنید ، انتظار عملکرد خوب در اینستاگرام را نداشته باشید. به همین ترتیب ، هر پستی که مانند تبلیغات روبرو شود ، نادیده گرفته می شود و در صورت ایجاد تعامل ، تولید کمی دارد.
هرچه بیشتر برای ایجاد محتوا تلاش کنید ، باید نتایج بهتری داشته باشید. این مورد در تصاویر به همان اندازه مهم است که در متن ، به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ اهمیت دارد.
اگر می خواهید پست های شما موفقیت آمیز باشد ، باید قوانین فنی اساسی را دنبال کنید. شما باید تصاویر با کیفیت بالا بارگذاری کنید ، اما نه آنقدر بزرگ که باعث کند شدن همه چیز شود. در حالت ایده آل ، تصاویر شما باید حداقل 1080 10 1080 باشد. نسبت تصاویر / فیلم ها باید بین 1.91: 1 تا 4: 5 باشد.
شما می خواهید تصویر نمایه شما 110 110 110 باشد. به یاد داشته باشید که برای کارکرد صحیح این باید مربع باشد.
اگر تصویر شما شامل متن است ، به عنوان مثال یک اینفوگرافیک ، مطمئن شوید که متن در همه دستگاه های ممکن قابل خواندن است.

به یاد داشته باشید ، بیشتر مردم از اینستاگرام در تلفن خود استفاده می کنند.
به مخاطبان خود فکر کنید. آنها می خواهند چه چیزی را ببینند؟ چه پست هایی برایشان جالب است؟ اینستاگرام یک رسانه تبلیغاتی سنتی نیست ، بنابراین تبلیغات سنتی را بارگذاری نکنید.استراتژی شبکه های اجتماعی
اگر می خواهید افراد تعامل داشته باشند ، باید محتوایی ایجاد کنید که نظر پیروان شما را به خود جلب کند و آنها را ترغیب به تعامل با شما کند. بعید است که آنها فقط به این دلیل که شرکت شما آن را ساخته است (بجز شاید برای مادر شما) پستی را نظر دهند ، دوست داشته باشند یا به اشتراک بگذارند. بنابراین ، شما باید محتوایی ایجاد کنید که روی پای خود بایستد.
اگر قصد دارید از پلت فرم ویدئویی اینستاگرام – IGTV – برای فیلم های طولانی تر ، به عنوان رقیب YouTube استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که همه فیلم ها باید به صورت عمودی باشند.

6. فیلم را در مخلوط محتوای خود قرار دهید

اگرچه اینستاگرام به عنوان روشی آغاز شد که مردم می توانستند عکس های خود را به اشتراک بگذارند ، اما به سرعت برای پاسخگویی به نیازهای پیروانش سازگار شد. با افزایش محبوبیت در ویدیو ، اینستاگرام پیوست یک فیلم کوتاه به یک پست را آسان تر می کند ، همانطور که یک تصویر ثابت است. طبق NewsWhip ، 33٪ پست ها در سال 2017 شامل ویدیو بوده است ، در حالی که 67٪ با عکس.

 

ویدئو مارکتینگ
ویدئو مارکتینگ

شما احتمالاً نباید فقط به ویدئوها اعتماد کنید – بیشتر کانال های موفق بر تنوع در پست های خود تأکید می کنند – اما باید فیلم ها را به ترکیب محتوای خود بپاشید. در نظرسنجی NewsWhip ، بزرگترین مارک با بیشترین محتوای ویدئویی ، ESPN بود که تقریباً در نیمی از پست های خود شامل فیلم بود.
NewsWhip دریافت که عکس ها بیشترین لایک را در هر پست برای ناشران برتر دارند ، در حالی که ویدیوها به طور متوسط نظرات بیشتری را به دنبال دارند.

7. محتوای تولید شده توسط کاربر

بسیار مهم است که اجازه ندهید حساب اینستاگرام خود به عنوان یک سخنگوی شرکت تبدیل شود. اگر این کار را انجام دهید مطمئناً نامزدی شما خشک خواهد شد. شما می خواهید حساب اینستاگرام شما اجتماعی باشد.استراتژی شبکه های اجتماعی .
مردم دوست دارند خود یا خلاقیت خود را بصورت آنلاین ببینند. بسیاری از بهترین حساب های اینستاگرام محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنند.
به عنوان مثال ، بسیاری از مشاغل با تشویق مشتریان خود برای ارسال تصویری از خود با استفاده از محصول شرکت ، طعم موفقیت را چشیده اند. می توانید همه اینها را با درخواست از پوسترها به @ ذکر کسب و کار و حتی استفاده از هشتگ سفارشی گره بزنید ،
یک مزیت آن این است که نشان می دهد افراد خوشبخت از محصول شرکت استفاده می کنند.

یک مزیت اضافی این است که محتوای تولید شده توسط کاربر به طور کلی اعتماد بیشتری نسبت به پست های رسمی ایجاد شده توسط شرکت و تأیید شده دارد.

8. هوشمندانه از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها در ابتدا در توییتر به طور منظم مورد استفاده قرار گرفتند. اکنون مردم از آنها در بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی استفاده می کنند. با این حال ، اینستاگرام جایی است که آنها بیشترین موفقیت را پیدا کرده اند.
همانطور که در راهنمای نهایی استفاده از هشتگهای اینستاگرام برای رشد پیروان خود دیدیم ، دو روش اصلی وجود دارد که می توانید با هشتگ ها استفاده کنید:
• برای افزایش بازدیدها از هشتگهای محبوب استفاده کنید
• برای دسترسی به مخاطب ایده آل خود از هشتگ های کاملاً خاص استفاده کنید
اینستاگرام به شما امکان می دهد از 30 هشتگ با پست های خود استفاده کنید ، اگرچه در واقعیت ، اگر از کل سهمیه خود استفاده کنید ، بعید به نظر می رسد تعامل بالایی داشته باشید. نکته کلیدی در استفاده از هشتگ در اینستاگرام این است که آنها را مرتبط نگه دارید و به همکاران Instagramagram خود کمک کنید.

آیا از هشتگ های غیرمرتبط استفاده نمی کنید ، زیرا افراد به شما به چشم اسپم سیستم نگاه می کنند و خطر ایجاد یک سایه بان در اینستاگرام را دارند.
تغییر نسبتاً اخیر در اینستاگرام به این معنی است که اکنون می توانید هشتگ های قابل کلیک را در بیوگرافی خود وارد کنید.
برخی از موفق ترین مارک ها در اینستاگرام هشتگ های موفق و نام تجاری موفق ایجاد کرده اند که مردم با خوشحالی آنها را به اشتراک گذاشته اند. آنها به ویژه با محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کنند.

9. از دعوت به عمل ناخوشایند استفاده نکنید

درنهایت دلیل اینکه شما یک حساب کاربری اینستاگرام تجاری را اداره می کنید ، بازاریابی کالا یا خدمات خود است. اگرچه هرگز با تبلیغات آشکار در این سیستم عامل موفق نخواهید شد ، اما می توانید پیروان خود را به انجام اقدامات خاص ترغیب کنید – تا به روش دلخواه خود تبدیل شوند.
مانند سایر تجارت الکترونیکی ، برای تشویق پیروان خود به انجام آنچه می خواهید از آنها ، باید نوعی فراخوان برای اقدام را نیز در آن بگنجانید.

این می تواند ساده به عنوان درخواست از مردم برای ارسال نظر یا به اشتراک گذاشتن پست شما باشد. اگر می خواهید آنها از اینستاگرام برای انجام کاری جدا شوند ، به نوعی Call of Action نیاز دارید که به آنها بگویید به صفحه نمایه شما بروند و روی پیوندی که آنجا قرار داده اید کلیک کنند.

10. از فیلترهایی که مخاطبان شما را مورد علاقه قرار می دهند استفاده کنید

بسیاری از کاربران اینستاگرام عاشق بازی با تعداد بیشماری فیلتر موجود در شبکه اجتماعی هستند. استفاده از فیلترهای مختلف می تواند بر نحوه تعامل افراد با پست های شما تأثیر بگذارد.
احتمالاً می خواهید گزینه های مختلف فیلتر را آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام یک بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد.

11. از ارسال هرزنامه و ایجاد مزاحمت برای پیروان خود جلوگیری کنید

ممکن است در اینستاگرام بیش از حد اجتماعی باشید. شما باید از مواجه شدن با هرزنامه جلوگیری کنید. اگر پیروان خود را اذیت کنید ، آنها دنبال نمی کنند و یا حتی حساب شما را مسدود می کنند.
بزرگترین خطر برای یک شرکت انتشار تعداد زیادی پست تبلیغاتی است. شما به تعداد عمده پست های خود نیاز دارید تا محتوای ارزشمندی برای پیروان خود داشته باشید ، فقط تعداد اندکی از پست های تبلیغاتی که در آن جمع شده اند.
نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید لحن مخاطبان هدف شماست. شما باید ماهیت پست های خود را با افرادی که احتمالاً آنها را می بینند مطابقت دهید. اگر مخاطبان خانواده خود را هدف قرار دهید ، زیاد از زبان عامیانه یا فحش در پست های خود استفاده نمی کنید ، یا تصاویر پر از شور را بارگذاری نمی کنید. با این حال ، ممکن است اگر محصول شما مردان جوان کار را هدف قرار دهد.

 

12. داستان برند خود را با Stories Instagram بگویید

یکی از مناطق با رشد سریع اینستاگرام در سالهای اخیر ، Instagram Stories است . حتی بسیاری از محبوب ترین ویژگی های رقیب خود را به خود اختصاص داده اند و اکنون تعداد کاربران بسیار بیشتری دارند.
داستان های اینستاگرام موقتی هستند و پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، اما برای داستان سرایی بسیار مناسب هستند. Instagram Stories به مارک ها این امکان را می دهد تا به طور منظم داستان های تازه تصویری درباره تجارت خود تعریف کنند.
داستان های اینستاگرام خبرهای مخاطبان خود را مسدود نمی کند. آنها در جدول زمانی افراد ظاهر نمی شوند ، بنابراین به عنوان اسپم شناخته نمی شوند.
آنها ترکیبی از تصاویر و ویدیوها هستند که با هم کار می کنند ، همراه با یک تزیین نظر ، داستان امروز را برای یک مارک تعریف می کنند.
Instagram Stories در بالای خوراک کاربر ظاهر می شود ، که نام تجاری شما را دقیقاً در مقابل چشمان او قرار می دهد – البته فقط به مدت 24 ساعت.

13. به Live در Instagram Live بروید

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به این سیستم عامل ، Live Instagram است. این یک روش عالی برای کسب معرض و تعامل با اجرای یک ویدیوی زنده در سیستم عامل است. همانند داستان های اینستاگرام ، Instagram Live در خارج از فید خبری شما ، در بالای صفحه شما ظاهر می شود.
مشاغلی که اینستاگرام Live Live را امتحان کرده اند گزارش می دهند که نه تنها حساب های پاداش Instagram Live که به صورت مستقیم پخش می شوند ، انجام می دهند. همچنین به پست های غیر زنده حساب نیز وزن بیشتری می دهد.
14. تأثیرگذارها را در جایگاه خود تعیین کنید
اینفلوئنسرها این عنوان را به دست می آورند زیرا در طاقچه ای استاد می شوند. بنابراین ، اگر می خواهید موفق باشید ، باید یاد بگیرید که چه چیزی تأثیرگذاران در جایگاه شما را موفق می کند.
احتمالاً شما با تأثیرگذاران موفق در زمینه خود آشنا خواهید شد ، اما اگر اطمینان ندارید ، از ابزاری مانند Buzzsumo برای کشف رهبران اجتماعی صنعت خود استفاده کنید.استراتژی شبکه های اجتماعی .

نگاهی دقیق به نحوه عملکرد این تأثیرگذاران بیندازید. آنها چه چیزی روی پروفایل خود نوشته اند؟ چه نوع پست هایی ارسال می کنند؟ چگونه آنها را مخلوط می کنند؟ کدام یک از پست های آنها با دریافت بیشترین نظر ، پسندیدن و اشتراک بیشتر موفق بوده است؟ آیا آنها از هشتگ های سفارشی استفاده کرده اند و چه کاری انجام داده اند تا دیگران را به استفاده از آنها ترغیب کنند؟ سعی کنید دلایل عملکرد بهتر آن پست ها را نسبت به دیگران مشخص کنید. به دنبال الگوها و روندهای سازگار باشید.

15. از ارسالهای قابل خرید استفاده کنید

اینستاگرام در سال 2017 پست های قابل خرید در ایالات متحده را معرفی کرد ، و در اوایل سال 2018 آن را در سراسر جهان گسترش داد. این باعث می شود مردم بتوانند محصولات مربوطه را در اینستاگرام پیدا کنند ، ارزیابی کنند و ردیابی کنند.
مشاغل می توانند مستقیماً از طریق تلفن همراه iOS خود پستی را با محصولات ایجاد و برچسب گذاری کنند. هنگامی که یک کسب و کار کاتالوگ محصول را به حساب خود متصل می کند ، می تواند محصولی را به سادگی برچسب گذاری یک شخص در یک پست برچسب گذاری کند.
خریداران می توانند برای یادگیری بیشتر در مورد خرید محصول ، روی پستی با برچسب در خبرمایه خود ضربه بزنند یا از دکمه فروشگاه در نمایه مشاغل استفاده کنند. افراد فقط با چند ضربه می توانند از الهام به اطلاعات رسیده و خرید کنند.

16- با تبلیغات اینستاگرام در معرض دید قرار بگیرید

اگر بودجه تبلیغات آنلاین دارید ، ممکن است بازی با تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنید. اینها بخشی از شبکه تبلیغات فیس بوک است و اینستاگرام فقط یکی از مکانهایی است که می توانید برای ارائه تبلیغات فیس بوک خود انتخاب کنید.
اگر تبلیغات اینستاگرام خود را به خوبی هدف قرار می دهید ، باید میزان بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید و به نوبه خود تعامل اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.
مانند تمام تبلیغات فیس بوک ، شما با پیشنهاد قیمت در سایت های خبری افراد ، این روند را دنبال می کنید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا