ahmad
بلاگ

بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

بهترین استراتژی های بازارایابی ورودی مبتنی بر صنعت ,در دنیای بازاریابی ورودی ، هر صنعتی تکنیک های منحصر به فرد خود را دارد که موثر است. بسته به صنعتی که در آن قرار دارید ، متوجه خواهید شد که استراتژی های مختلفی با مصرف کنندگان شما ارتباط برقرار کرده و آنها را به سمت برند شما جذب می کند.

بیایید بهترین استراتژیهای ورودی را برای ۵ صنایع اصلی بررسی کنیم: خرده فروشی ، بانکداری و بیمه ، آموزش ، گردشگری و غیرانتفاعی.

آیا برای راه اندازی محصول جدید خود به ایده های بازاریابی نیاز دارید؟ کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید و ۴۰ راهکار برای راه اندازی یک محصول را کشف کنید!

استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

  • ۱٫ صنعت خرده فروشی
  • ۲٫ بخش بانکی و بیمه
  • ۳٫ بخش آموزش
  • ۴٫ صنعت گردشگری
  • ۵٫ غیرانتفاعی

استراتژی های بازاریابی ورودی: صنعت خرده فروشی

رقابت برای فروشگاه های آنلاین شدید است. نه تنها تعداد بی حد و حصر از فرصت های شغلی وجود دارد ، بلکه باید رقابت را از تهیه کنندگان عمده مانند آمازون نیز در نظر بگیرید. برای جلب توجه مشتری در این صنعت بیش از حد اشباع ، این استراتژی های بازاریابی ورودی خرده فروشی خاص را در نظر بگیرید:

سئو:

جستجوهای آنلاین یکی از اصلی ترین روشهای تحقیق مصرف کنندگان و یافتن محصولات جدید است. اگر محصول شما جزو موقعیت های برتر در گوگل نیست ، احتمالاً تأثیر بزرگی در ذهن مصرف کننده نخواهید گذاشت. بنابراین استفاده از سئو برای افزایش جایگاه فروشگاه شما در Google ضروری است. برای کمک به تقویت حضور آنلاین فروشگاه خود ، محتوای نوشتاری و ویدیویی قوی ایجاد کنید.

رسانه های اجتماعی:

بازاریابی کلمه دهان یکی از قانع کننده ترین تاکتیک های بازاریابی است و در دنیای دیجیتال معادل آن نظرات کاربران رسانه های اجتماعی است. یک استراتژی بازاریابی خوب برای ورود به خرده فروشی ، برای ترغیب توصیه های مصرف کنندگان و تأثیر گذاران ، صرف سرمایه گذاری در استراتژی رسانه های اجتماعی خود خواهد کرد.

بازاریابی ایمیل:

 سال به سال ، بازاریابی از طریق ایمیل همچنان اثبات اثربخشی آن است. تمرکز خود را بر ارسال ایمیل کنید که به کاربران ارزش واقعی می دهد و کوتاه ، مختصر هستند و از یک موضوع جذاب استفاده می کنند. ایمیل های تخفیف و وفاداری ابزار بازاریابی خوبی برای ورود به بازار هستند ، به خصوص برای ارتباطات MOFU و BOFU.

آموزش های ویدئویی:

 آموزش های ویدئویی به فروش محصول کمک می کند و ویژگی ها و کیفیت های آن را بهتر از هر توضیحی یا تصویری نشان می دهد. علاوه بر این ، محتوای ویدیو می تواند به ما در بهبود سئو شما از طریق موقعیت یوتیوب کمک کند.

هزینه در حین خرید (CPA):

برای درک اینکه آیا شما از راهکارهای صحیح استفاده می کنید یا نیاز به تصحیح دوره دارید ، معیارهای دقیق ضروری هستند. در نهایت ، مهمترین متریک برای خرده فروشی ، هزینه در هر خرید (CPA) است. CPA همیشه باید با میانگین ارزش خرید مقایسه شود تا ببیند فعالیتهای بازاریابی شما سودآور است یا خیر.

مدیریت موجودی:

اگر یک فروشگاه آنلاین را مدیریت می کنید ، باید موجودی را به روشی یکپارچه و در زمان واقعی مدیریت کنید. در غیر این صورت ، شکاف هایی بین سفارشات و سهام وجود خواهد داشت که باعث رنج مشتری خواهد شد. شما می توانید از اتوماسیون بازاریابی ، که ستونی برای بازاریابی ورودی است ، استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که موجودی شما همیشه درست است.

امکانات حمل و نقل:

 غول هایی از صنعت مانند آمازون ، مصرف کنندگان می خواهند حمل و نقل سریع و آسان داشته باشند. برای برطرف کردن این نیاز ، اطمینان حاصل کنید که خط مشی حمل و نقل شما با انتظارات مصرف کننده مطابقت دارد و آنها را به روشنی توضیح دهید تا از ناامیدی مشتریان (و بررسی های بد) جلوگیری کنید.

استراتژی های بازاریابی ورودی: بخش بانکی و بیمه

در صنعت بانکداری و بیمه ، میزان عادلانه ای از آموزش مشتری وجود دارد که باید انجام شود. این به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند. بنابراین ، برندی که بتواند با ارائه مطالب باکیفیت ، اعتماد مشتریان خود را جلب کند ، به صدر می رسد.

اما چگونه یک بانک یا شرکت بیمه این کار را انجام می دهد؟ چند استراتژی ورودی اصلی وجود دارد:

خریدار Persona

قبل از شروع هرگونه فعالیت ، اطمینان از اینکه مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهید ، ضروری است. محصولات بانکی و بیمه ای به سوی مخاطبان بسیار متنوعی مورد هدف قرار می گیرند.

برای اطمینان از ضربه زدن به علامت مناسب ، یک مطالعه انجام دهید و یک شخصیت خریدار ایجاد کنید . شخصیت خریدار نمایشی نیمه داستانی از نوع مشتری مورد نظر شماست. به عنوان مثال ، “ماریا پزشک پزشکی است ، درآمد سالانه حدود ۱۵۰،۰۰۰ یورو دارد و مجرد است. وی در نظر دارد اولین خانه خود را در قسمت جنوبی مادرید بخرد ، اما او نگران تحول بازار املاک و مستغلات در میان مدت … “شخصیت خریدار شما باید مشکلی را که مشتری در رابطه با محصول یا خدمات شما دارد شامل شود.

تولید محتوا ورودی

بر اساس personas خریدار خود ، شما پس از آن مجموعه ای از مطالب را متناسب با نیازهای آنها ایجاد خواهید کرد. به عنوان مثال ، یک سری از مقالات وبلاگ درباره آنچه باید قبل از گرفتن وام مسکن بدانند. ایده این است که این محتوا در گوگل جای بگیرد ، بنابراین بازدیدهای ارگانیک را جلب می کند و اعتماد به نفس خود را بیشتر می کند.

پرورش لید

هنگامی که با استفاده از مقالات کاربران را به وب سایت خود جذب می کنید ، می توانید در ازای دریافت داده های خود ، از طریق فرم ها ، مطالب عمیق تر (به عنوان مثال راهنمای بهترین وام های رهنی در اسپانیا به صورت PDF) را در اختیار آنها قرار دهید. این نحوه تولید سرب است.

به عنوان مثال ، اگر یک راهنمای کتاب الکترونیکی در مورد وام ها ایجاد کنید ، کاربران می توانند کتاب الکترونیکی را با پر کردن فرمی که نام ، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات مرتبط با آنها را بارگیری می کند بارگیری کنند. اما ، شما نمی خواهید اطلاعات زیادی بخواهید. این یک علم ظریف است.

هنگامی که اطلاعات سرب را بدست آورید ، سپس وارد مرحله پرورش سرب می شوید . در این مرحله شما به منظور ایجاد اعتماد ، مطالب مرتبط تر را به کاربر ارائه می دهید. برای صنعت بانکی و بیمه این امر به ویژه اهمیت دارد زیرا چرخه فروش گاهی اوقات می تواند چندین ماه طول بکشد. ایده این است که روی دراز مدت تمرکز کنید و اعتماد مشتری بالقوه خود را جلب کنید.

بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

برای ارزیابی علاقه سرب و کدام مرحله از خریدار که در آن هستید ، می توانید از یک سیستم امتیاز دهی سرب استفاده کنید که بر اساس ویژگی های آنها و عملکردی که انجام می دهد امتیاز (به عنوان مثال باز کردن یک ایمیل یا پاسخ دادن به یک نظرسنجی) را به شما اختصاص می دهد. .

سرانجام ، هنگامی که فکر می کنید سرب آماده تبدیل است ، آن را به همراه اطلاعاتی که در طی مراحل جمع آوری کرده اید ، به بخش فروش منتقل کنید.

استراتژی های بازاریابی ورودی: بخش آموزش

در بخش آموزش شرایط و اهداف مختلفی وجود دارد ، اما در این راهنما به یکی از شایع ترین موقعیت ها می پردازیم: والدینی که به دنبال مدرسه خصوصی برای فرزندان خود هستند. این استراتژی های بازاریابی ورودی به شما کمک می کند تا مراحل مختلف فرایند بازاریابی ورودی را با این صنعت سازگار کنید:

خریدار Persona

اولین قدم شناسایی درست افرادی است که می خواهید به آنها برسید. هر مدرسه مشخصات دانشجویی متفاوتی خواهد داشت. برخی بیشتر روی آموزش های دو زبانه تمرکز می کنند ، برخی دیگر روی ورزش و فعالیت های فوق برنامه ، برخی دیگر مراحل مختلف تحصیلی یا توسعه را تحت پوشش قرار می دهند. دانش آموزان شما با چه نوع دانش آموزان پذیرایی می کنند و والدین آنها چه نوع شخصیت خریداری دارند؟

تولید محتوا

با استفاده از شخصیت خریدار خود ، شما نیاز به ایجاد یک استراتژی سئو و محتوا دارید که به جذب این والدین در وب سایت شما کمک می کند. محتوا باید حول نگرانی والدین محور باشد ، و چرا قرار دادن دانش آموزان آنها در مدرسه شما این مشکلات را برطرف می کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک مدرسه خصوصی هستید که بر هنر و موسیقی متمرکز است ، مقاله ای درباره نحوه برتری دانش آموزان هنری در مدارس هنری خصوصی بنویسید.

پرورش لید

هنگامی که توجه والدین را به خود جلب کردید ، مرحله بعدی این است که آنها را به عنوان چشم انداز معرفی کنید. ارائه مطالب قابل بارگیری در ازای پر کردن فرم ، متداول است. در قالب ، مجموعه ای از سؤالات را شامل شوید که مشخص خواهد کرد که آیا این یک چشم انداز است یا اینکه آنها یک نتیجه جالب نیستند.

بر اساس این اطلاعات فرآیند پرورش سرب را انجام دهید. والدین معمولاً نگرانی های زیادی در مورد آموزش فرزندان خود دارند ، بنابراین این فرصتی مناسب برای مشاوره و جایگاه خود به عنوان کارشناس بخش است.

هنگام ایجاد محتوا ، لیستی از نگرانی های والدین را ایجاد کنید ، و سعی کنید محتوایی را تهیه کنید که به هر سوال یا نگرانی پاسخ دقیقی می دهد.

وقتی تشخیص می دهید که سرب آماده است ، می توانید با فراخوانی از اقداماتی مانند دعوت به بازدید از مدرسه یا دیدار با مدیر یا معلمان ، آنها را به پایین قیف حرکت دهید.

شناسایی صحیح انواع محرک های اصلی منجر به تصمیم گیری خرید نهایی بسیار مهم است.

وفاداری

به عنوان یک مدرسه ، این روند هر سال تکرار می شود. این بدان معنی است که شما باید یک استراتژی را اجرا کنید که توصیه هایی از والدین و دانش آموزان فعلی را ترویج می کند. مطالب و تاکتیک های استخدام را با اطلاعاتی که بعد از هر سال تحصیلی می آموزید ، اصلاح کنید. فراموش نکنید که برای تشویق بازاریابی کلام از دهان با والدین.

استراتژی های بازاریابی ورودی: صنعت گردشگری

صنعت گردشگری یکی از اولین پذیرندگان بازاریابی دیجیتال و به طور خاص بازاریابی ورودی است. روش سفر ما به لطف محیط دیجیتال طی سالهای اخیر تغییر بسیاری کرده است و بهترین مارک های میهمان نوازی و جهانگردی مواردی هستند که از این تغییر استقبال می کنند.

اگر می خواهید برای صنعت گردشگری بازاریابی ورودی انجام دهید ، استراتژی های زیر را در نظر داشته باشید:

سازگاری مطالب خود: هنگام برنامه ریزی سفر ، بیشتر کاربران مدتی را صرف تحقیق در مقصد و فعالیت ها می کنند. محتوای مرتبط با مسافرت در همه جا در اینترنت وجود دارد ، بنابراین چالش این است که با ارائه چیزهای متفاوت: تجربه های غیر معمول ، گوشه های کوچک کاوش شده ، نقطه نظرات متفاوت … علاوه بر وبلاگ های مارک معمولی ، ویدئو و محتوای تعاملی همچنین بسیار جالب هستند

بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

به تلفن همراه بیاندیشید: موبایل قبل از سفر نه تنها نقش مهمی در تحقیقات دارد ، بلکه بطور فزاینده ای از مسافران از طریق WiFi یا خرید یک سیم کارت محلی متصل می شوند. بنابراین ، به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را در طول تجربه همراه کنید و از ارتباط برای ایجاد توصیه ها استفاده کنید.

تمرکز بر روی تجربیات: مسافران امروزی نه تنها به دنبال بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری (اعم از محبوب یا خارج از مسیر مورد ضرب و شتم) هستند ، بلکه برای تجربه یک تجربه منحصر به فرد هستند. و این شامل امکانات رفاهی در پرواز تا طراحی هتل ، از طریق انواع فعالیت هایی است که به آنها کمک می کند تا با سبک زندگی محلی ارتباط برقرار کنند. هرچه این تجربه منحصر به فرد تر باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود بنویسند ، در مورد آن در وبلاگ های خود بنویسند یا فیلم هایی بسازند که در این صورت توجه بیشتری به برند شما جلب کند.

مهار قدرت اینستاگرام: این شبکه اجتماعی ستاره درخشان در صنعت گردشگری است ، زیرا به بهبود دید و برندسازی کمک می کند. برندهایی که تصاویر چشمگیر و الهام بخش را به اشتراک می گذارند ، زمان بسیار راحت تری را برای جذب کاربران به قیف ورودی خود دارند و نوشتن شرح تصاویر می تواند در ارائه اطلاعات و توصیه های عملی بسیار مفید باشد. علاوه بر کمک به جذب کاربران ، اینستاگرام همچنین می تواند در تولید کاربرانی که قبلاً بازدید کرده اند ، از ایجاد دهان به دهان و توصیه هایی استفاده کند.

استراتژی های بازاریابی ورودی: غیرانتفاعی

طبق یک گزارش اخیر بازاریابی Inbound ، بازاریابی ورودی می تواند مخاطبین بازاریابی واجد شرایط غیرانتفاعی را برابر با ۷ برابر کند. اگر غیرانتفاعی هستید که به دنبال جذب شرکای جدید هستید ، از ورودی نباید نادیده گرفته شود.

و با این حال ، بیش از نیمی از کل غیرانتفاعیها حتی راه اندازی یک وبلاگ ، راهکاری را اجرا نکرده اند. بنابراین ، برای بهره گیری از پتانسیل کامل بازاریابی ورودی از طریق این بخش ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

حضور خوبی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید: برای افراد غیرانتفاعی ، رسانه های اجتماعی فرصت بسیار خوبی را برای راه اندازی کمپین هایی با منابع محدود ارائه می دهند. آنها می توانند از آنها برای برقراری ارتباط با خبر ، گفتن داستان و تجربیات ، آموزش مخاطبان ، جمع آوری بودجه و مبارزات انتخاباتی … و البته برای جذب و درگیر کردن شرکای بالقوه جدید استفاده کنند.

بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی ، مبتنی بر صنعت

کارهایی را که از طریق وبلاگ انجام می دهید ابلاغ کنید: وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین و متنوع ترین راهها برای انجام بازاریابی ورودی است و افراد غیرانتفاعی می توانند از آن برای آموزش چشم انداز در مورد علت خود استفاده کنند و آنچه را انجام می دهید به اشتراک بگذارند. مقالات خود را درمورد موضوعات مربوط به علل سازمان غیردولتی خود به اشتراک بگذارید و از نزدیک با نگرانی های پیروان و شرکای خود هماهنگ شوید.

گرفتن از طریق کمپین های جمع آوری امضا: در سایر بخش ها ، متداول ترین روش برای تولید سرب ارائه مطالب ارزشمند در ازای داده های کاربر است. برای افراد غیرانتفاعی ، ما می توانیم این استراتژی را بپیچانیم و در عوض برای کمپین هایی که بر شرکتهایی که از یک امر حمایت می کنند متمرکز شویم ، انتخاب کنیم. البته شما باید برای کاربر مشخص کنید که می خواهید از داده های آنها استفاده کنید تا برای آنها پیام هایی درباره فعالیت سازمان شما ارسال کند و به آنها این امکان را بدهد که بخواهند بخشی از لیست ما باشند یا نه.

تأکید بر بسته شدن:

تبدیل سربازها به اهداکنندگان یکی از چالشهای مهم این روند است. در اینجا مهم این است که اعتماد به نفس خود را با اشتراک گذاری آشکارا ارزش ها و اقدامات خود ایجاد کنید. بازاریابی احساسی و داستان پردازی بسیار مهم است ، اما استدلال های منطقی که از اهمیت کار شما حمایت می کنند نیز می توانند جالب باشند.

وفاداری:

بازاریابی ورودی نه تنها به جذب اهداکنندگان جدید کمک می کند بلکه باعث می شود کسانی که قبلاً در اختیار دارید و آنها را به مسیحیان سازمان و مأموریت شما تبدیل می کند. برای این مهم این است که شما ارتباط مستقیمی با آنها برقرار کنید و به دانستن نظر آنها اهمیت دهید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا