ahmad
بلاگ

تبلیغات متناسب چیست؟

تبلیغات متناسب چیست؟


تبلیغات متناسب چیست, با تأکید بر نیازها و خواسته های یک مجموعه کوچک از مردم یا یک فرد مصرف کننده ، بر خلاف مخاطبان انبوه. تبلیغات متناسب (یا هدفمند) ممکن است بر روی تعدادی از ویژگی های خاص جمعیتی ، عادات ، شناسایی صفات ، رفتارها یا زمینه های مصرف کنندگان متمرکز شود. 

به عنوان مثال ، تبلیغ کنندگان متناسب با جنسیت ، نژاد ، درآمد یا سطح تحصیلی ، اشتغال ، شخصیت ، علاقه ، سبک زندگی ، ارزش ها و موارد دیگر ، پیام یا تبلیغی را تنظیم می کنند. همچنین ممکن است آنها متناسب با عادت های جستجوی اینترنتی اینترنت ، تاریخ خرید یا سایر فعالیت های آنلاین ، تبلیغ یا تبلیغ کنند. این تمرکز بر روی اطلاعات شخصی ، از طریق اینترنت و به ویژه توسط رسانه های اجتماعی امکان پذیر است، به تبلیغ کنندگان امکان می دهد پیام های بهتری را برای مصرف کنندگان هدف قرار دهند و در مقایسه با تبلیغات سنتی چاپ ، رادیو و بیلبورد ، زباله را کاهش دهند.

موارد مهم

  • تبلیغات متناسب هنگامی انجام می شود که شرکت ها به طور خاص تبلیغات خود را بر اساس سن ، جنسیت یا سایر اطلاعات جمعیتی ، تبلیغ خود را به نوع خاصی از مشتری انجام دهند.
  • اطلاعات مورد استفاده در تبلیغات متناسب می توانند از پروفایل های رسانه های اجتماعی ، رفتار اینترنت و موارد دیگر حاصل شوند.
  • تبلیغات متناسب تمایل دارد از تبلیغات سنتی موثرتر باشد ، زیرا براساس تحقیقات به دست مشتریان بالقوه می رسد.

درک تبلیغات متناسب

تبلیغات متناسب به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا به مشتریانی که ارتباطات بسیار هدفمند دارند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند ، خدمت کنند. از آنجا که شرکت ها قادر به ردیابی مصرف کننده خاص هستند ، این روش به یک روش رایج تر تبدیل شده استرفتار راحت تر تبلیغ کنندگان به راحتی می توانند از اطلاعات جمع آوری شده از پروفایل های رسانه های اجتماعی و استفاده ، استفاده از موتور جستجو و عادات (با استفاده از کوکی ها) ، عادات مشاهده در تلویزیون های پروتکل اینترنت ، و مشاهده تلویزیون و عادات مرور وب برای ارائه تبلیغات استفاده کنند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان می توانند براساس گروه های اقتصادی اقتصادی ، رفتارهای معمولی بر اساس زمان روز و موقعیت مکانی و رفتار مشتری بالقوه ، تبلیغات را انجام دهند.

تبلیغات متناسب چیست؟

 با تمام این اطلاعات ، تبلیغ کنندگان می توانند تصویری مطمئن از نگرش ، نظرات ، سرگرمی ها و علایق مشتری بالقوه ایجاد کنند. تبلیغ کنندگان همچنین ممکن است تبلیغات متناسب با توجه به مشاهده محصولات قبلی یا عادات خرید مصرف کنندگان در آنچه که به عنوان “بازپرداخت” شناخته می شود ایجاد کنند.

اثربخشی تبلیغات متناسب

تبلیغات متناسب اجازه می دهد تا تبلیغ کنندگان با جلوگیری از ارائه تبلیغات به یک فرد غیرقابل قبول ، زباله را کاهش دهند (شخصی که بعید است برای خرید یک محصول یا خدمات تبلیغ شده تبلیغ شود). علاوه بر این ، بازاریابی محتوا نشان داده است که با هزینه بسیار کمتری نسبت به بازاریابی خارج از کشور سنتی موثر است. همچنین ممکن است این پیام با یک پیام به مشتریان بالقوه بیشتری برسد زیرا بیشتر افراد از تبلیغات تلویزیونی رد می شوند و حدود نیمی از نامه مستقیم را نادیده می گیرند.

نمونه های تبلیغاتی متناسب

تبلیغات متناسب ممکن است شامل ارائه یک کوپن برای یک نوع کالای خاص یا خدمات بر اساس خریدهای گذشته ، استفاده از اطلاعات جمعیتی برای ارائه پیام تبلیغاتی به یک بخش خاص از بازار یا اجرای یک کمپین طراحی شده برای یک شهر یا منطقه مترو باشد. از آنجا که این محصول تخصصی تر است ، تبلیغات متناسب نسبت به تبلیغات در بازار انبوه ، گران تر می شوند.

تبلیغات متناسب چیست؟

مثال دیگر مصرف کننده ای است که در یک فروشگاه مواد غذایی که در آن عضو برنامه وفاداری آن فروشگاه است ، شیر می خرید. برنامه های وفاداری جمع آوری اطلاعات در مورد عادات خرید که مصرف کننده و قادر به مقایسه آنچه را خریداری این مصرف کننده با چه دیگر خریداران خرید است. اطلاعاتی که جمع می کند حاکی از آن است که بیشتر مصرف کنندگان شیر خرید نان نیز می کنند. در هنگام پرداخت ، فروشگاه ممکن است یک کوپن را با ۱۰٪ تخفیف از قیمت نان چاپ کن

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا