ahmad
دسته‌بندی نشده

۶ راز عاشقانه برای جلب وفاداری مشتریان

۶ راز عاشقانه برای جلب وفاداری مشتریان

۶ راز عاشقانه برای جلب وفاداری مشتریان این هست,کلید قلب مشتریان ما خواهد بود کلید را به قفسه سینه طلایی سود بلند مدت . از نظر بازاریابی ، این کلیدی که همه ما آرزوی آن داریم ، وفاداری مشتری است . از این گذشته ، برنده شدن وفاداری مشتری برای یک استراتژی برنده CRM ضروری است.

چگونه می توانید به قلب مشتریان خود برسید و آن را حفظ کنید ؟ برای ایجاد یک عاشقانه فراموش نشدنی از این نکات پیروی کنید .

وفاداری مشتری: یک رابطه عاشقانه

۶ راز عاشقانه برای جلب قلب مشتریان

۱ ST تاریخ: جلب کند – از طریق یک تجربه مشتری پر شور

برداشت های اول حساب می کنند. آنها فوری ، طولانی مدت و معمولاً دائمی هستند. صرف نظر از اینکه محصول شما چقدر عالی است ، مهم نیست که عملکردهای شما چقدر جالب باشد ، موفقیت کسب مشتری شما تحت تأثیر برداشت اول آنها است.

اولین تصور خود را به دلایل مناسب به یاد ماندنی کنید :

۶ راز عاشقانه برای جلب وفاداری مشتریان

برای بدست آوردن سخت بازی نکنید. هنگامی که کاربران شما به کمک نیاز دارند ، مهم است که توجه کاملی به آنها داشته باشید و پاسخ ها را سریع و آسان پیدا کنید.

به جزئیات توجه کنید. یک تجربه منحصر به فرد و یکنواخت از جلب توجه به جزئیات در طراحی ، خواه طراحی تجارت الکترونیکی شما (به عنوان مثال آمازون) یا فروشگاه فیزیکی (به عنوان مثال Ikea) ناشی می شود. این ترکیبی از چیزهای کوچک است که منجر به چیزهای عالی می شود.

به نظر می رسد ماده – زیبایی درونی مهم است ، اما یک بسته بندی مفید و طراحی جذاب اولین قدم برای به ثمر رساندن نقاط قهوه ای است.

۲ دوم تاریخ: جرقه کنجکاوی – از طریق برقراری ارتباط داستان خود را

همه یک داستان خوب را دوست دارند و هیچ کس نمی خواهد پیوند یکنواختی از ویژگی ها و فواید آن را بشنود ، مخصوصاً نه هزاره ها . حلقه طلایی سیمون سینک اهمیت شروع کار با هدف خود را نشان می دهد . او توضیح می دهد ، “مردم کاری را که شما انجام می دهید خریداری نمی کنند ، آنها می خرند که چرا این کار را می کنید”. ” چرا” همان چیزی است که باعث کنجکاوی ، شادی ، احساسات و از همه مهمتر اراده عمل می شود.

 3 RD تاریخ عضویت: توجه – نشان می دهد که شما واقعا مراقبت 

دسترسی. کانال های ارتباطی خود را واضح و کارآمد کنید . مایل نیستید شماره تلفن ، ایمیل ، فیس بوک ، اینستاگرام و… را به تاریخ خود ببخشید تا هرگز از آنها نشنوید؟

زمان سنجی. به موقع پاسخ دهید. “به موقع” نسبی است. یک بازه زمانی قابل کنترل و متناسب با پیشنهاد خود تعیین کنید ، اما سعی کنید تاخیر پاسخ را در ۲۴ ساعت بکشید.

شفقت . از طریق احساسات دلبستگی به دست می آوریم. اگر نمی توانید شخصاً در آنجا برای ارتباط با مشتریان خود باشید ، حتماً به چت روبات های خود لمس کنید. 

۴ هفتم تاریخ: شخصیت – اجازه درخشش تماس های شخصی خود را از طریق

وقتی شخصیت را ابراز می کنیم ، دیگران جذب می شوند یا ممانعت می کنند. قدرت جذب ناشی از شخصیت ، غالباً قوی تر از یک فرایند تصمیم گیری منطقی است. رفتار و ارتباط خود را با ارزشهای خود هماهنگ کنید. به همه شخصیت های روابط عمومی ، یک هدف و شخصیت متحد بدهید.

هنگامی که صحبت از چت بابات شما می شود ، مایل اضافی را انتخاب کنید تا لحن ، گویش ، شیوه و روحیه سازگار را تنظیم کنید. تصور کنید سیری شیوه پیچیده خود را از دست داد و شروع به صحبت به زبان عامیانه کرد. ناسازگاری در شخصیت ، توهم انسانیت را تحریف می کند.

۵ هفتم تاریخ: تعهد – شما آنها را بیش از از طریق دنبال بخش به دست آورد، در حال حاضر بخش باشد

هیچ دستورالعمل مشخص ، یا دفترچه ای در مورد روابط ، و دستور العمل مشخص برای تعالی وجود ندارد. نکته اصلی در اینجا ، داشتن دید درست است. داشتن چشم انداز از جمله محوریت مشتری ، ریشه وفاداری مشتری ، یک استراتژی برنده CRM و موفقیت دراز مدت است.

۶ هفتم تاریخ: انعطاف پذیری – زنده نگه داشتن این جرقه در عاشقانه خود را

برای اینکه واقعاً قلب مشتری خود را جلب کنید ، چابک باشید و هدف خود را برای بهبود مستمر حفظ کنید . همیشه راه بهتری پیدا کنید. فرآیندهای خود را ساده کنید ، لاغر باشید تا از حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان اطمینان حاصل شود. آنها را به خوبی تصور نکنید ، ارزش مشتریانی را که قبل از از بین رفتن دارید بدانید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا